اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عوامل موثر در بررسی مدت زمان ترخیص کالا از گمرک:
ترخیص کالا از گمرک معمولا طی مراحل گوناگونی انجام می شود و در هر مرحله به مجوزهای مختلفی نیاز دارید که باید آن ها را پیش از ورود کالاها به کشور تهیه نمایید.

ترخیص5

بنابراین در گام نخست از بررسی مدت زمان ترخیص کالا از گمرک باید زمان دریافت مجوزهای ترخیص کالا از گمرک را بررسی و مدیریت نمایید تا با اخذ سریع مجوزها سرعت ترخیص کالاها از گمرک را افزایش دهید.

توجه داشته باشید که عدم دریافت به موقع این مجوزها می تواند کارهای ترخیص را عقب انداخته و شما را با هزینه ها و جریمه های سنگینی مواجه سازد.

بنابراین دریافت مجوزهای لازم در تسریع روند ترخیص کالاها بسیار موثر است؛ اما اینکه برای ترخیص کالا به چه مجوزها و مدارکی نیاز داریم، نیز موضوعی است که می تواند در زمان ترخیص کالاها تأثیر گذاشته و سرعت ترخیص را تغییر دهد.

برای ترخیص هر نوع کالا با توجه به ضوابط و قوانین موجود معمولا به مجوزهای مختلفی نیاز داریم تا در هر مرحله نشان دهیم کالاهای وارداتی تحت نظارت مراجع قانونی کشور خریداری شده، از مرزهای دو کشور گذشته و به کشور وارد شده است.

بنابراین عدم شناخت این مجوزها می تواند در زمان دریافت آن ها تأثیر بگذارد، به این شکل که شما هنگام دریافت کالاها از انبار گم ک متوجه می شوید، به مجوزهای مربوط به ترخیص کالا یا مجوزهایی که استاندارد کالاها را از نظر سلامت و بهداشت مشخص می کنند، نیاز دارید و این در حالی است که هنوز اقدامی برای دریافت این مجوزها نکرده اید، پس زمان ترخیص کالاها به تعویق افتاده و ممکن است شما با عدم ترخیص به موقع کالاها مجبور به پرداخت جریمه های گوناگون شوید.

با این حال یک راهکار بهتر در کاهش مدت زمان ترخیص کالا از گمرک این است که از ترخیص کار گمرک حرفه ای و شرکت های بازرگانی کمک بگیرید تا امور بازرگانی تجارت شما را به انجام برسانید که البته با این انتخاب یک عامل جدید در محاسبه مدت زمان ترخیص کالا از گمرک به وجود می آید.

در واقع یکی دیگر از عوامل موثر در سرعت روند ترخیص کالاها از گمرک سرعت عمل ترخیص کار با شرکتی است که با آن ها در زمینه ترخیص کالاها قرارداد بسته اید، یعنی با یک انتخاب صحیح در این زمینه می توانید کالاهای خود را سریع تر از گمرک ترخیص کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>