اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قوانین و مقررات واردات و ترخیص کالا از دبی:
همانطور که می دانید برای انجام هرگونه مبادله تجاری در کشور لازم است که تمامی امور بازرگانی مطابق با قوانین واردات و صادرات کالا در کشور برنامه شده و انجام شود.

ترخیص10

بنابراین در زمینه واردات و ترخیص کالا از دبی نیز باید به کتاب قوانین و مقررات صادرات و واردات کالا در کشور مراجعه نموده و تمامی قوانین تعیین شده در این زمینه اعم از مجوزهای ورود کالا، لیست کالاهای ممنوعه، قوانین مبادله با کشورهای عربی، تعرفه های گمرکی کشور، چگونگی ورود کالاها، مرزهای مناسب برای ورود کالاها و … را بررسی نمایید و سپس طبق آن فعالیت های بازرگانی تجارت خود را برنامه ریزی کنید.

واردات و ترخیص کالا از دبی یک تجارت بین المللی است، بنابراین علاوه بر آنکه لازم است قوانین داخلی کشور را مورد مطالعه قرار داده و مطابق با دستورالعمل های داخلی امور بازرگانی تجارت خود را برنامه ریزی کنید، لازم است که قوانین بین الملل و قوانین صادرات و واردات کشور امارات را نیز بررسی نموده و مطابق با قوانین هر دو کشور فعالیت های خود را در این زمینه آغاز کنید.

برای مطالعه قوانین هر دو کشور و آیین نامه های تصویب شده جدید می توانید از مشاورین حوزه بازرگانی راهنمایی گرفته و اطلاعات خود را به کمک آن ها افزایش دهید.

بهترین راهکار در زمینه واردات و ترخیص کالا از دبی چیست؟
تجارت با کشورهای خارجی قطعا کار دشواری است و نیازمند اطلاعات دقیق و به روزی از قوانین داخلی هر دو کشور می باشد که رسیدن به چنین اطلاعاتی همراه با تجربه عملی صادرات و واردات کالا وقت و هزینه زیادی از شما می گیرد.

بنابراین بهترین راهکار در تجارت های بین المللی همچون واردات و ترخیص کالا از دبی چیست؟

بهترین راهکار در انجام مبادلات خارجی استخدام چند مشاور متخصص بازرگانی است که علاوه بر دانش اقتصادی و حقوقی، از تجربه عملی نیز در زمینه انواع تجارت های بین المللی برخوردار می باشند.

همچنین استخدام ترخیص کار های حرفه ای که تمامی مراحل ترخیص کالا از گمرکات کشور را به انجام رسانده و اسناد و مجوزهای لازم را برای فعالیت تجاری شما تهیه می کنند، می تواند در تسریع روند فعالیت های تجاری و امور بازرگانی کسب و کار شما بسیار موثر واقع شود.

بدین ترتیب چه در واردات و ترخیص کالا از دبی و چه در انواع مبادلات تجاری با کشورهای مختلف شما می توانید به شرکت های تجاری و هلدینگ های بازرگانی با سابقه کشور مراجعه کرده و از خدمات آن ها در ترخیص کالاها از گمرک و ارائه انواع مشاوره های بازرگانی در حوزه های مختلف فعالیت تجاری خود استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>