اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات مواد پتروشیمی به ترکیه:
صادرات مواد پتروشیمی به ترکیه، خیلی ماجرای دور از انتظاری نیست چرا که همانطور که در انتهای پاراگراف قبلی برایتان شرح دادیم، اولویت هر کشوری برای تجارت، ابتدا کشورهای همسایه ی خود می باشند.

ترخیص11

ترکیه نیز یکی از همسایگان بسیار موفق و فعال ایران محسوب می شود که اتفاقا ایران رابطه ی بسیار خوبی با این کشور دارد.

جالب است بدانید که خود ترکیه نیز در زمینه صنایع پتروشیمی و تولید محصولات پتروشیمی، فعالیت دارد اما فعالیت این کشور در زمینه ی تولید محصولات پتروشیمی تنها درصد کمی از نیازهای داخلی این کشور را تامین می کند. از این رو ترکیه نیازهای خود در زمینه ی انواع مواد پتروشیمی را به واسطه ی واردات تامین می نماید.

با توجه به موارد ذکر شده، ایران می تواند یکی از مهم ترین منابع تامین مواد پتروشیمی و صادرات مواد پتروشیمی به ترکیه باشد. البته که سیاست های ترکیه در بالا بردن عوارض و مالیات مربوط به تجارت با این کشور، محدودیت های زیادی را علیه این فعالیت صادراتی ایران با ترکیه ایجاد کرده است. اما باز هم به نسبت سایر کشورها، ایران یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات مواد پتروشیمی به ترکیه خواهد بود.

آموزش صادرات محصولات پتروشیمی به ترکیه:
اگر بخواهیم در زمینه ی آموزش صادرات محصولات پتروشیمی به ترکیه، تنها یک جمله به شما بگوییم این است که این صادرات نیز مانند هر صادرات دیگری، باید زیر لوای قوانین و مقررات وضع شده در کشور مبدا و مقصد باشد.

یعنی شما ابتدا باید بدانید که ترکیه برای واردات انواع محصولات پتروشیمی به کشور خود چه محدودیت ها، عوارض و قوانینی را وضع نموده است. بعد از این موضوع، نوبت به یک بازاریابی استاندارد برای محصولات و مواد پتروشیمی می رسد. بله؛ این محصولات نیز مانند هر محصولات صادراتی دیگری به بازاریابی و شناخت نیاز بازار احتیاج دارد.

بعد از اینکه تمامی این مراحل انجام شد، شما باید ببینید که نیازهای داخلی بازار ترکیه بیشتر بر روی چه نوع محصولاتی از محصولات پتروشیمی متمرکز است. بعد از اینکه ابعاد مختلف بازار را شناسایی کردید و خریداران خود را یافتید، حالا نوبت به صادرات و معامله می رسد.

شرکت صادرات محصولات پتروشیمی:
شرکت صادرات محصولات پتروشیمی، شرکتی است که در زمینه ی صادرات انواع مواد پتروشیمی فعالیت می کند و این را کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می دهد.

عموما مقاصد صادراتی شرکت های اینچنینی، کشورهایی مانند چین، محدوده ی خاور میانه، هند، آفریقا و سایر مناطق دیگر می باشد.

فعالیت های شرکت صادرات محصولات پتروشیمی، عموما در زمینه ی فروش و عرضه ی محصولات تولیدی پتروشیمی و فرآورده های نفتی، خرید مستقیم و بدون واسطه محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی با هدف صادرات به بازارهای جهانی، از منابع داخلی و ایرانی، ارائه انواع خدمات مربوط به صادرات محصولات پتروشیمی مانند، کشتیرانی، مخزن داری، انبارداری و غیره، فروش محصولات پتروشیمی در بورس، واردات مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات پتروشیمی، ارائه ی خدمات مربوط به بیمه ی محموله های حمل و نقل محصولات پتروشیمی، اطلاع رسانی درباره ی وضعیت بازار ایران و جهان برای تجارت محصولات پتروشیمی در زمینه های مختلف برگزاری پروژه ها، مصرف محصولات و عرضه ی آن ها و غیره می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>