اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت با پاکستان به صورت چمدانی:
با اینکه تجارت با پاکستان، محدودیت ها و ممنوعیت های سفت و سختی برای ایرانیان ندارد اما سالانه، محصولات و کالاهای زیادی در مسیر تجارت چمدانی با پاکستان قرار می گیرند.

ترخیص14

چرا که به دلیل نزدیکی دو کشور، بسیاری از ایرانی ها به پاکستان و خیلی از پاکستانی ها به سمت ایران سفر می کنند و در مسیر این سفر، محصولات مختلفی را در چارچوب های تعریف شده برای تجارت چمدانی، به کشور خودشان وارد و یا به کشور مقصد صادر می نمایند.

لیست تجار پاکستان:
همانطور که می دانید مهم ترین فاکتوری که می تواند یک تجارت را با موفقیت صد در صد مواجه کند، بازاریابی صادراتی اصولی در کشور مقصد است.

شما برای اینکه بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید باید شناخت کافی از بازار پاکستان و نیازهای داخلی این کشور داشته باشید. برای دسترسی به این موضوع نیز نیاز است که به لیست تجار پاکستان، آگاه باشید.

آشنایی با لیست تجار پاکستان، می تواند کمک بسیار زیادی در به سرانجام رساندن تجارت شما کند. چرا که با کمک این لیست شما می توانید با تک تک تجار پاکستان، ارتباط بگیرید و بر طبق رایزنی های مختلف، نتیجه ی مورد نظرتان را به دست آورید.

البته که نه تنها پاکستان، بلکه برای تجارت با تمامی کشورهای دنیا هم، نیاز است شما با تجار و بازرگانان معروف هر کشور آشنایی داشته باشید.

لیست تجار پاکستانی:
شاید برای شما جالب باشد بدانید که در لیست تجار پاکستانی، چه چیزهایی وجود دارد. در این لیست عموما نام تمامی بازرگانان و شرکت های بازرگانی فعال در پاکستان آمده شده است.

شما می توانید از روی این لیست به نوع و زمینه ی فعالیت هر کدام از این بازرگانان و شرکت ها پی ببرید و ببینید که کدام یک از آن ها هم سو با زمینه فعالیتی شما هماهنگ می باشند. با آگاهی از این موضوع می توانید با تاجر و یا شرکت مربوطه ارتباط بگیرید و سپس برای معامله با یکدیگر اقدام نمایید.

مراحل ارتباط گرفتن و ورود به معامله نه فقط برای تجار پاکستان بلکه برای تجارت با کشورهای مختلف، شامل رایزنی ها و مراحل مختلفی می شود.

عموما یکی از مهم ترین اصولی که باید برای تجارت با یک کشور رعایت شود این است که به زبان رسمی همان کشور صحبت کنید.

البته اکثر پاکستانی ها اردو زبان هستند و برای این کار شما می توانید از یک نماینده ی امین و وارد به زبان اردو کمک بگیرد تا بتواند کارهای شما را روی روال بیندازد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>