اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت چمدانی به آلمان:
تجارت چمدانی به آلمان نیز مانند تمامی تجارت های چمدانی به سایر کشورها انجام می شود. خودتان می دانید که تجارت چمدانی، پروسه ای است که افراد می توانند با تکیه بر مقررات گمرکی مسافرین، محصولات و یک سری کالاهای مجاز را از یک کشور به یک کشور دیگر وارد نمایند و از قِبَل این کار، تجارت کوچکی را برای خود رقم بزنند.

ترخیص18

البته اینکه می گوییم تجارت کوچک، به این معنا نیست که بازرگانان بزرگ نمی توانند این کار را انجام دهند، اتفاقا این کار برای خیلی از بازرگانی های بزرگ، بسیار پرسود و منفعت نیز می باشد.

چرا که عدم پرداخت عوارضی به ازای واردات یک سری محصول، خودش می تواند سود خوبی را برای تجار به ارمغان آورد.

تجارت چمدانی به آلمان و یا هر کشور دیگری، از دید اقتصاددانان، از یک ضعف در مدیریت بحران های اقتصادی و بی انضباطی بازرگانی می آید که اگر این مدیریت به خوبی انجام شود، دیگر نگرانی در رابطه با گسترش تجارت چمدانی در یک کشور وجود نخواهد داشت

تجارت در آلمان، چه در زمینه ی صادرات و چه در زمینه ی واردات، در بالاترین کیفیت خود انجام می شود.

شاید تصور کنید که چرا آلمان به عنوان یک اقتصاد بزرگ در دنیا، به واردات احتیاج دارد. پاسخ این سوال خیلی ساده است، چرا که آلمان نیز مانند هر کشور دیگری به تولیدات با کیفیت یک سری کشورها نیازمند است و این نیاز، می تواند برای کشورهای مبدا، بسیار خوشایند هم باشد.

چرا که سرانه ی درآمد ماهانه در آلمان بسیار بالاست و از این رو، ظرفیت بازار داخلی نیز به دنبال این درآمد بسیار زیاد است.

در نتیجه ی این دو مورد، تقاضا برای واردات محصولات با کیفیت در آلمان به شدت بالاست. بنابراین از مهم ترین محصولات وارداتی آلمان می توانیم به مواردی همچون ماشین آلات تجهیزات پردازش داده، خودرو، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، فلز، نفت و گاز و مواد شیمیایی اشاره کنیم.

در رابطه با صادرات آلمان نیز، توضیحات بسیار زیادی داده شده است، همینکه بدانید، آلمان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان در مارکتینگ جهانی معرفی شده، می تواند نشانه ی این باشد که صادرات این کشور نیز در قدرتمند ترین حالت خود به سایر کشورها فعال است.

مواد شیمیایی، ماشین آلات و وسایل موتوری، تجهیزات الکترونیک و کامپیوتری، مواد غذایی، پارچه، محصولات پلاستیکی، تجهیزات حمل و نقل، فلزات و دارو از جمله مهم ترین محصولاتی هستند که از آلمان به سمت کشورهای دیگر صادر می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>