اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات گیاهان دارویی به آلمان:
در طی سال های اخیر، که طب سنتی پیشرفت شگرفی داشته است این طب با استفاده از گیاهان دارویی سعی بر پیشگیری و درمان بیماری داشته است که این موضوع افزایش چشمگیری در جهان داشته است در حالی که خیلی از کشور های پیشرفته که از این حوزه بی نصیب مانده اند ترغیب و علاقه مند به واردات این گیاهان دارویی به کشور خود شده اند که کشور آلمان نیز از این دسته مستثنی نیست.

ترخیص25

می توان گفت یکی از محصولات صادرات به آلمان گیاهان دارویی می باشد.در این کشور طب مکمل و استفاده از گیاهان دارویی را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.

در این قسمت به چند تا از نمونه های مهم از گیاهان دارویی صادرات به آلمان اشاره خواهیم کرد:

صادرات گل محمدی به آلمان:
گل محمدی را می توان از معدود گیاهان دارویی حساب کرد که بسیار در مصارف خوراکی و دارویی کاربرد دارد.از آنجایی که تهیه عصاره گلاب از این گل بیشتر مرسوم است و در کشور های همسایه نیز کاربرد دارد.از طرفی می توان عصاره این گل با ارزش را صادرات به آلمان و کشورهایی اروپایی و حتی آمریکا انجام داد.

بادرنج یک نوع گیاه دارویی است که برای مشکلات خلقی بیماران تجویز می شود و برای درمان و رفع خستگی روحی، سردرد هایی که منشا آن عصبی است، و حتی ضعف حافظه به شما کمک می کند.

چای ترش نیز جزء گیاهان دارویی پر مصرف که برای درمان فشار خون، بیماری هایی که که به کبد و تب مربوط می شوند بسیار کارساز است، و می توان این گیاه را صادرات به آلمان انجام داد.

امروزه کشور های اروپایی از لحاظ مصرف کننده و تولید کننده گیاهان دارویی با هم در رقابت هستند و بر اساس اعلامیه سازمان بهداشت میزان تجویز کردن گیاهان دارویی در کشور آلمان تقریبا 77 درصد است، در کشور انگلستان 74 درصد و کشور های فرانسه و بلژیک 75 درصد است.

صادرات زعفران به آلمان:
زعفران و مشتقات آن از اهمیت ویژه ای در سبد مصرف اروپایی ها و به خصوص آلمانی ها برخوردار است. زعفران به عنوان ادویه اصلی غذای کریسمس در برخی از مناطق اروپا و آلمان استفاده می‌شود. قهوه زعفران و انواعی از عصاره های مختلف آن در شکل های متفاوت در سبد مصرفی آلمانی هاست.

زعفران ایرانی ادویه ای بسیار مطلوب و جا افتاده در بین اروپایی ها و به خصوص آلمانی ها است و شرکت های فراوانی در اروپا وجود دارند که زعفران را عمده خریداری کرده و با تبدیل به محصولات مورد تقاضای بازار، اقدام به فروش آن به قیمت هایی بسیار بالاتری در بازار اروپا می کنند.

از مزایای صادرات زعفران به کشور آلمان حضور در مرکز اروپا، وجود شبکه حمل و نقل و ترانزیت وسیع، واردکننده بودن و بالا بودن حجم بسیار زیاد واردات در صنعت مواد غذایی به خصوص زعفران می توان اشاره کرد. تمامی موارد فوق باعث به وجود آمدن فرصت و بستری بینظیر برای صادرات زعفران به آلمان و سایر مواد غذایی شده است.

واردات آلمان:
در سال 2018 آلمان چهارمین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر تولسد ناخالص داخلی بوده است.

بیشترین کالای وارداتی آلمان شامل ماشین آلات، حمل و نقل، مواد شیمیایی، فلزات، مواد معدنی، پلاستیک و لاستیک، منسوجات، سازه ها، مواد غذایی و محصولات حیوانی می باشد

صادرات برنج به آلمان:
سهم عمده صادرات برنج ایران شامل برنج سفید است،

صادرات برنج از ایران به آلمان اگر چه با دشواریی هایی همراه بوده اما این دشواریها مانع صادرات برنج به آلمان نشده و مقاصد مناسب برای برنج صادرات برنج ایرانیست.

صادرات سنگ به آلمان:
سنگ های ایرانی در بازارهای جهانی مورد استقبال هستند و این صنعت بازار پویا و فعالی در کشور های مختلف دارد.

یکی اصلی ترین مسائلی که باعث شده تا ورود به بازار اروپا به خصوص آلمان برای صادرات سنگ در میان صادرکنندگان اهمیت پیدا کند، فروش بسیار بالای این محصولات در میان مردم این کشور ها می باشد. صادرات سنگ به اروپا بیشتر در میان کشورهایی از جمله آلمان، مجارستان، سوئد و اسپانیا رایج بوده است.

اگرچه مشکلاتی از قبیل تحریم ها مانع فعالیت حداکثری در صادرات این بازار شده است اما در صورت رفع موانع این چنینی ایران جایگاه بسیار ایده آلی در بازار سنگ در جهان خواهد داشت.

کیفیت و استاندارد مورد نظر بازارهای اروپایی و کشور آلمان در کارخانه های سنگ ایران قابل تولید می باشد و از این بابت مشکلی متوجه تولید کنندگان داخلی نیست اما متاسفانه تعداد تجاری که بتوانند در بازارهای بین المللی تلاش حرفه ای انجام دهند تا بتوانند سنگ ایران را به کشورهای اروپایی از جمله آلمان صادر کنند نسبتا محدود می باشد.

صادرات روده به آلمان:
روده پس از زعفران و خاویار سومین محصول ارزآور غیر نفتی ایران است که با افزایش کمی وکیفی آن می توان علاوه براشتغالزایی، درامد مناسبی نیز به دست آورد.

هر 91 متر روده یک هنگ نامیده می شود که مبنای محاسبه پولی و صادراتی است و درخارج از کشور آن را "یارد" می نامند. 90 درصد روده ایران به کشورهای اروپایی به خصوص آلمان صادر می شود.

روده تولیدی در ایران به همت افراد متخصص به صورت دستی و با ظرافت و دقت بالایی تولید می شود و در در دنیا از شهرت بالایی برخوردار می‌باشد این موضوع یکی از دلالیل شهرت روده جهانی روده تولید ایران است.

شرایط و نحوه صادرات زعفران به آلمان:
اگر قصد واردات زعفران در آلمان را دارید ابتدا باید با قوانین داخلی ایران برای صادرات زعفران و قوانین هر ایالت کشور آلمان برای واردات کالا آشنا شوید.

به طور کل می توان گفت که بیشترین حجم واردات زعفران در آلمان توسط شهر های پرجمعت مانند برلین، فرانکفورت و مونیخ صورت می‌گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سید یونس حسینی:
بابونه عمده فروشی داریم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

ریبوار اسلام پناه:
چند نوع از بهترین و سورت ترین گیاهان سنتی برای صادرات موجود هست
زهراسادات:
سلام گیاه دارو دارم چگونه مشتر خارجی پیدا کنم وبفروشم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

حسین نادری:
سلام دارای یک ملک 1500متری در اسلام آبادغرب از توابع کرمانشاه ودارای ترانس برق سه فاز 50آمپر ویکی از سوله ها 400متر مربع با ارتفاع 5متر می باشد.هستمچطور میتونم از یک شرکت خارجی برای شراکت و سرمایه گذاری کنم برای راه اندازی کمک‌بگیرم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

ماهرخ سیدی سرحد:
با سلام بسته بندی گیاهان داروی و صادرات به آلمان زیره سیاه .اویشن .گل محمدی با بونه
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>