اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قوانین و مقررات صادرات به آلمان:
یکی از مهم ترین قوانین و مقررات صادرات به آلمان قوانین مربوط به مهاجرت است که از طریق کارت آبی و سرمایه گذاری میسر می شود.

ترخیص26

که باید اصل شناخت متقابل باشد یعنی این که کشور های عضو اتحادیه اروپا اجازه ورود کالا به بازار های خود را بدهند که همین مورد نیز به طور قانونی در دیگر کشور های عضو عرضه خواهد شد حتی اگر با قوانین و مقررات در اروپا هماهنگ نباشد اعمال خواهد شد، فقط از یک طریق آن هم بهداشت، ایمنی عمومی و یا حفاظت از محیط زیست می توان از آن سرپیچی کرد.

آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده یا VAT در قوانین و مقررات صادرات به آلمان:
مالیات بر ارزش افزوده در قوانین و مقررات صادرات به آلمان، در واقع یک مالیات از فروش چند مرحله ای می باشد که توسط مصرف کننده خصوصی بار مالی نهایی آن تهیه و تامین خواهد شد.

مالیات بر ارزش افزوده همیشه یک مبلغ متناسبی دارد که در زمان خرید محصول برای آن پرداخت می شود.

زمانی که از کشورهای غیر اروپایی صادرات به آلمان انجام می شود، یک سری محدودیت های تعرفه ای و غیرتعرفه ای برای محصولات صادرات به آلمان صورت می گیرد.در حال حاضر معاملات خوبی که در بازار آلمان انجام می شود تحت نظارت مستقیم مقررات اتحادیه اروپا می باشد.

قوانین و حقوق گمرکی در کشور آلمان:
محاسبه کالا ها با توجه به حقوق گمرکی در کشور آلمان بر اساس ارزش سیف Cif و در بعضی موارد بر اساس وزن انجام می شود.که کشور های عضو اتحادیه اروپا از پرداخت حقوق گمرکی برای صادرات به آلمان معاف هستند.

این قانون برای تمامی خرید و فروش صادرات و واردات آلمان در کشور های عضو اتحادیه لحاظ می شود ولی قبل ذکر است که کشور های خارج از اتحادیه نیز عوارض گمرکی پایینی پرداخت می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>