اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات ادویه از پاکستان:
هند، چین، ویتنام، اندونزی و پاکستان از جمله مهم ترین کشورهایی هستند که در زمینه ی واردات ادویه به ایران فعالیت دارند.

ترخیص32

دریافت مجوز از معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان در کنار آموزش پزشکی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از جمله مهم ترین گام هایی است که باید در مسیر واردات ادویه از پاکستان و سایر کشورها، برداشته شود.

زردچوبه، فلفل قرمز، فلفل سیاه، فلفل سفید، دارچین، زنجبیل، پودر پیاز، پودر سیر، گشنیز، آویشن، جوز، میخک، هل، سماق قرمز، سماق قهوه ای، سیاه دانه، آرد نخودچی، میخک، خردل، جوهر لیمو، ریشه جوز، خولنجان، بکینگ پودر، فلفل پاپریکا، وانیل، پودر نارگیل، پودر موسیر، گرد لیمو، گلپر، پودر سیب زمینی، پودر قارچ خشک، نشاسته و به طور کلی انواع ادویه جات ترکیبی، انواع سبزیجات خالص و انواع سبزیجات ترکیبی، همگی از جمله مواردی هستند که می توانند در دسته بندی واردات از پاکستان قرار گیرند.

غذاهای پاکستانی از جمله غذاهایی هستند که مانند غذاهای هندی، دارای ادویه های زیادی می باشند. از این رو، این کشور یکی از بهترین ادویه های دنیا را دارد و به عنوان یک صادر کننده ی ادویه به کل دنیا، می تواند فعالیت نماید.

واردات از پاکستان به ایران:
به طور کلی واردات از پاکستان سوخت های معدنی و نفت، آهن و فولاد، پوست خام و تجهیزات الکترونیکی، کاغذ، غلات، گوشت، ماشین آلات، مواد پلاستیکی و شکر را شامل می شود.

اما تنها واردات از پاکستان به ایران نیست که بسیار اهمیت دارد بلکه صادرات ایران به این کشور نیز از اهمیت خیلی زیادی برخوردار می باشد.

صادرات ایران به پاکستان شامل مواردی همچون: آهن، فولاد، ماشین آلات، رایانه ها، سوخت های مختلف مانند نفت، مواد شیمیایی آلی، پلاستیک، وسایل نقلیه، روغن های گیاهی و حیوانی، پنبه و بذرهای روغن می شود.

در کنار روابط تجاری ایران و پاکستان بد نیست بدانید که واردات از پاکستان به کل کشورهای دنیا شامل پارچه کتان، لباس های مردانه، برنج، نخ پنبه خالص و لباس های زنانه می شود.

نکته ی حائز اهمیت درباره ی واردات از پاکستان این است که این کشور در حال تلاش است تا رشد اقتصادی خود را به واسطه ی تجارت های جهانی، بیشتر و بیشتر نماید.

چین، امارات متحده عربی، عربستان، اندونزی و ژاپن بیشترین واردات به پاکستان را دارند و این ارتباطات در پاکستان روز به روز در حال گسترش است و این موضوع می تواند با توجه به تحریم های ایجاد شده علیه ایران، تا حدود خیلی زیادی به نفع تجارت ایران هم باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نادری:
سلام میخواستم بدونم آیا شما برای آوردن فلفل کارولینا از پاکستان به ایران میتونین راهنماییم کنین؟
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>