اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مهم ترین کالاهای صادراتی استرالیا:
اگر قرار باشد بدانیم که واردات از استرالیا چه محصولاتی را شامل می شود ابتدا نیاز است که با اقلام صادراتی از استرالیا آشنا شویم.

ترخیص37

گندم، سنگ آهن، طلا، مس و الماس پنج تا از مهم ترین اقلام صادراتی استرالیا هستند که سالانه به کل دنیا صادر می شوند. اما با اینکه استرالیا یک صادر کننده ی قوی است، در زمینه ی واردات نیز فعالیت زیادی دارد و تعداد زیادی از کشورهای دنیا برای تجارت با استرالیا بسیار مشتاق هستند.

اقلامی که در مسیر واردات به استرالیا قرار می گیرند شامل مواردی همچون پترولیوم، پترولیوم خام، قهوه، انواع خودرو، کامپیوتر و انواع لوازم جانبی آن، تجهیزات مربوط به رادیو و تلویزیون، ماشین های سنگین، دارو و غیره می باشند.

یک نکته ی جالب دیگر درباره ی صادرات و واردات استرالیا این است که این کشور در زمینه ی صادرات مجدد نیز فعالیت زیادی دارد. مثلا الماس یکی از محصولاتی است که در مسیر واردات به استرالیا قرار می گیرد اما همچنان جزو اقلام صادراتی پر رونق برای این کشور نیز محسوب می شود.

خیلی از افراد و محقق ها معتقدند که اکثر محصولات صادراتی استرالیا به غیر از گزینه هایی که کشور استرالیا در داشتن منابع آن ها بسیار غنی است، از محموله های وارداتی تامین می شود.

بنابراین واردات از استرالیا برای ایران نیز از این قائده مستثنا نیست و تمامی این محصولات می توانند از مسیر صادرات دوباره رد شده باشند.

حال آنکه استرالیا چگونه می تواند در مسیر صادرات دوباره ی اقلام وارداتی با بسته بندی و برند مخصوص خود فعالیت کند، موضوعی است که گستردگی ها و شاخص های مختلفی را دربر می گیرد.

در کنار صادرات انواع مواد معدنی که برای استرالیا ذکر کردیم موارد مهم دیگری هم وجود دارند که بسیار جالب هستند، مواردی مانند گوشت منجمد گاو، پشم گوسفند، آلومینیوم، گوشت گوسفند، گوشت بز و مشروبات الکلی نیز در رده ی اقلام صادراتی استرالیا قرار دارند.

که از مهم ترین این موارد می توانیم به صادرات انواع گوشت اشاره نماییم. در ادامه درباره ی واردات گوشت از استرالیا بیشتر توضیح خواهیم داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>