اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات گوشت از استرالیا:
در زمینه ی واردات گوشت از استرالیا باید بدانید که این کشور از مهم ترین تامین کنندگان گوشت برای ایران محسوب نمی شود و کشورهایی مانند ترکمنستان و ارمنستان که در نزدیکی ایران هم قرار دارند، دو مورد از بزرگ ترین تامین کنندگان نیاز داخلی بازار ایران به گوشت هستند.

ترخیص38

البته تمامی سیاست ها و استراتژی های ایران بر این است که تولیدات داخلی به نحوی انجام شوند که بتوانند نیاز داخلی بازار را تامین کنند اما متاسفانه تحت یک سری شرایطی در برخی از فصول سال، واردات گوشت جزو واجبات محسوب می شود.

از این رو واردات گوشت از این سه کشور نام برده برای تامین نیاز داخلی بازار به گوشت کفایت می کند.

واردات گوشت از استرالیا تا همین چند وقت پیش به صورت لاشه انجام می شد. همانطور که میدانید برای جابه جایی گوشت به صورت لاشه، نیاز است که هزینه های زیادی صرف شود.

و طبیعتا این هزینه ها بر روی قیمت تمام شده ی محصول در بازار ایران تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. از این رو، ایران برای واردات گوشت از استرالیا، سیاست های جدیدی وضع کرده است.

این سیاست ها حاکی از آن است که از این به بعد، گوشت های وارداتی از استرالیا دیگر به صورت لاشه نباشند، بلکه این گوشت ها به صورت بسته بندی شده و وکیوم شده، وارد بازار داخلی شوند تا تسلط بیشتر بر روی قیمت نهایی این محصولات در بازار داخلی وجود داشته باشد.

در واقع این استراتژی یکی از سیاست هایی است که می تواند هزینه های مربوط به حمل و نقل را تا حد خیلی زیادی کاهش دهد و این کاهش هزینه می تواند بر روی قیمت نهایی گوشت وارداتی در بازار نیز تأثیر مستقیم و مثبتی بگذارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>