اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات زعفران به استرالیا:
حتما می دانید که یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران، زعفران است که خوشبختانه لاین صادرات زعفران به استرالیا نیز مانند سایر لاین های صادراتی این محصول، فعال است.

ترخیص39

با اینکه خود استرالیا تلاش دارد تا زمینه ی کشت زعفران، رتبه ی خوبی را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد اما هنوز نتوانسته به این مرتبه دست پیدا کند و تا به امروز، جزو متقاضیان هر ساله ی زعفران ایران می باشد.

یکی از دلایلی که باعث شده تا صادرات زعفران به استرالیا، بر قوت خود باقی باشد این است که این ادویه ی گران قیمت مدت ماندگاری بسیار بالایی دارد و طی حمل و نقل، آسیب نمی بیند و خراب نمی شود.

به همین دلیل زعفران یکی از بهترین گزینه های است که برای صادرات به استرالیا وجود دارد. بازار زعفران در استرالیا از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

اصلا استرالیا یکی از کشورهایی است که زعفران وارد و سپس با برند و بسته بندی کشور خودش صادر می کند.

صادرات زعفران به دو صورت عمده و جزئی انجام می شود. قیمت زعفران صادر شده به استرالیا تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می شود.

مهم ترین فاکتورری که بر روی قیمت نهایی زعفران در استرالیا تأثیر می‌گذارد، کیفیت خود زعفران است و طبیعتا هر چقدر کیفیت یک زعفران بالاتر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

علاوه بر کیفیت، نوع بسته بندی نیز تأثیر زیادی بر روی قیمت زعفران دارد. در کل زعفران های فله ای قیمت کمتری نسبت به زعفران های بسته بندی دارند.

البته با اینکه استرالیا در فاصله ی نسبتا دوری از ایران قرار دارد، اما باز هم قیمت زعفران در استرالیا در رنج قیمتی معقولی قرار دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>