اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات تخمه از چین:
واردات تخمه از چین یکی از پرطرفدارترین لاین های تجاری به حساب می آید. تخمه های چینی شکل، مدل و مزه ی خاص خودشان را دارند و امتیاز تولید آن ها منحصرا به خود چین بر می گردد.

ترخیص42

ممکن است که این تخمه ها در خود چین تولید شوند و یا از واردات بذر تخمه چینی در خود ایران تولید شده باشند. چیزی که در این میان بدیهی است، موضوع به صلاح نبودن واردات تخمه از چین می باشد.

لازم به ذکر است که تخمه های چینی در انواع مختلفی تولید و وارد بازار می شوند. هر کدام از انواع تخمه های چینی، کاربردهای خاص خودشان را دارند.

واردات تخمه از چین معمولا در بسته بندی هایی انجام می شود که در هر کدام آن ها، چند کیلو تخمه موجود است. متقاضیان و طرفداران این تخمه ها با اهداف مختلفی آن را خریداری می کنند.

بیشترین مصرفی که دانه های آفتابگردان وارداتی و چینی دارند، در جهت گرفتن و تولید روغن دانه های آفتابگردان است.

البته گاهی اوقات هم شرکت های بزرگی که تخمه های آفتابگردان دانه شده از محصولات آن هاست، از این تخمه ها برای تولیدات خود استفاده می کنند و این تخمه ها به صورت طعم دار شده در بازار داخلی و خارجی عرضه می شوند.

واردات تخمه آفتابگردان از چین:
واردات تخمه آفتابگردان از چین با نام دانه های روغنی انجام می شود. حقیقتا هم این دانه ها اکثر با هدف تولید انواع روغن های گیاهی، وارد می شوند و بسیار هم موفقیت آمیز ظاهر شده اند.

چرا که روغن دانه های آفتابگردان یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع روغن های سرخ کردنی در ایران است که در آشپزخانه ی هر خانه ای مشاهده می شوند.

منظور این است که کاربرد آجیلی این تخمه ها بسیار کم بوده و معمولا عوامل مصرفی این چنینی دارند.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به واردات تخمه آفتابگردان از چین علاقه دارید، بهتر است اندکی دست نگه دارید چرا که این دانه های خوشمزه و مقوی در حال حاضر با کیفیت اعلا در کشور خودمان تولید می شوند و واردات آن ها به بازار داخلی، چیزی جز رکود بازار داخلی این دانه های خوشمزه و با کیفیت نخواهد داشت.

بنابراین به لحاظ قانونی و به دنبال حمایت از تولیدات داخلی، به صلاح است که واردات تخمه آفتابگردان چه از چین و چه از هر کشور دیگری، تا اطلاع ثانوی محدود شود.

در نهایت باید بگوییم که باید های و نبایدها و ممنوعیت ها و محدودیت های زیادی حول این شاخه از واردات می گردد که در حال حاضر بهتر است اقدامی در این زمینه انجام نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محسن روحی:
درخواست مشاوره دارم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>