اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مقره

برای تامین فشار 1000 psi از پمپ های سانتریفیوژ یا جابه جایی مثبت استفاده می شود. یک پمپ سانتریفیوژ 4 مرحله ای می تواند فشار 1000 psi را با دبی 300 لیتر بر دقیقه ایجاد نماید. این پمپ معمولا دارای بیشترین سرعت چرخش 9600 دور در دقیقه هستند.

برای این پمپ ها موتوری با توان 52 تا 67 کیلووات مورد نیاز می باشد. در صورت استفاده از پمپ های جابه جایی مثبت با استفاده از یک unloading valve برای تامین فشار برگشتی مناسب، دبی 228 تا 342 لیتر بر دقیقه در فشار 1000 psi ایجاد می شود. همچنین به اینگونه پمپ ها، پمپ آتشنشانی نیز گفته می شود.

برای تامین آب مصرفی از مخازن 1/9 تا 9/5 مترمکعبی که از جنس استیل است استفاده می شود. برای مخازن با حجم کمتر، فایبرگلاس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مخازن استیل لازم است برای جلوگیری از زنگ زدگی، از داخل پوشش داده شده و از خارج نیز رنگ شوند. همچنین قبل از پوشش دهی داخل مخزن، باید با سندبلاست سطح آن پرداخت شده و سپس با واترجت صنعتی تمیز شود تا هیچگونه آلودگی در سطح باقی نمانده باشد.

آب مورد استفاده برای شستشوی مقره ها در شرایط هات لاین که جریان برق در مدار است، باید در کمترین رسانایی الکتریکی ممکن ( با توجه به ولتاژ خطوط برق) یا به اصطلاح آب مقطر باشد. آب باران، برف ذوب شده و بخار تقطیر شده در دید عموم دارای ویژگی لازم یعنی مقاومت الکتریکی بالا، هستند. آب معمولی که دارای مقاومت الکتریکی کم ( 750 تا 1000 اهم سانتیمتر) می تواند با استفاده از سیستم های دی یونزاسیون یا فیلتر به مقاومت بالاتری برسد. مقاومت بالاتر از 1500 اهم سانتیمتر مطلوب خواهد بود.

به دلیل حساسیت شستشوی هات لاین، هرگز نباید از مواد شوینده و ضدیخ استفاده نمود. در چنین شرایطی آب مصرفی را گرم (نه داغ) کرده و برای شستشو استفاده می کنند. این حرارت برای از بین بردن آلودگی ها و یخ زدگی مقره ها کفایت می کند.هنگام شستشوی مقره ها به دلیل رعایت ایمنی و حفاظت از انتقال جریان الکتریکی، لازم است حداقل فاصله بین نازل و مقره عایت شود. این حداقل فاصله با توجه به ولتاژ خطوط نیرو از حدود 1 تا 6 متر متغیر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>