اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مقره


شستن مقره با واترجت

شستشوی مقره ها به دو صورت انجام می شود: یا خطوط انتقال برق دارای جریان الکتریکی هستند که به آن اصطلاحا هات لاین ( Hot Line) می گویند یا خطوط انتقال برق فاقد جریان هستند. برای شستن مقره های عایق، در زمانی که جریان برق وجود دارد ( هات لاین)، روش های مختلفی وجود دارد:

واترجت فشار قوی

جت آب فشار قوی با استفاده از یک جریان باریک آب با فشار 400 تا 1000 psi در خروجی نازل، قادر به شستن این عایق ها خواهد بود. نازل واترجت فشار قوی مورد استفاده برای شستشو به سه نوع مختلف قابل تقسیم بندی است. نازل پرتابل دستی، نازل با کنترل از راه دور، و نازل ثابت.

واترجت با فشار متوسط

روش واترجت فشار متوسط مبتنی بر یک کاربرد مشخص نسبت به واترجت فشار قوی طراحی شده است. محدوده فشار در این سیستم بین 300 تا 400 psi می باشد. از مزایای استفاده از واترجت با فشار متوسط می توان به موارد زیر اشاره نمود:کاهش تجهیزات مورد نیاز، خستگی کمتر اپراتورها حین کار با واترجت، افزایش امنیت

واترجت کم فشار

در برخی شرایط مثل شستشن بوش های خطوط انتقال نیرو، معمولا یک سیستم نازل ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. در این موارد آب با واترجت به بوش ها اسپری می شود و تداوم شستشو موجب می شود که آلودگی هیچ گاه روی بوش ها نباشد. در این روش، روی دکل ها لوله کشی می شود و فشار آب نازل در سطح زمین 200 psi با دبی 2/5 لیتر بر ثانیه می باشد.

موارد ذکر شده همواره باید با رعایت نکات ایمنی باشد. در شستشوی خطوط برق با فشار قوی با استفاده از واترجت موارد ایمنی با التزام به قواعد انتقال جریان برق باید درنظر گرفته شود. همچنین نحوه شستشوی مقره ها باید با الگوی استانداردی انجام گیرد تا ایمنی به طور کامل برقرار شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>