اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


چقندر


برداشت و شستشو

هنگامی که ریشه ها برداشت و تمیز و شسته شدند، آنها را به برش های ریز خرد می کنند. زمانی که شکر با روش انتشار (آب گرم در دمای 75 درجه سانتی گراد) از چغندر قند خرد شده استخراج گردد، سپس پالپ مرطوب یا تفاله تازه به دست می آید که دارای 90 درصد رطوبت است. زمانی که از اولین پرس ها عبور می کند، آن را به تفاله تحت فشار (72 درصد رطوبت) تبدیل می کنند.

خشک کردن چغندر قند

تفاله ها به درون دستگاه های آبگیری هدایت می شود و در خشک کن دوار خشک می شوند. با جریان هوای گرم (600 تا 800 درجه سانتی گراد در ورودی خشک کن)، رطوبت در این محصولات به 12 درصد کاهش می یابد.

تولید گلوله

تفاله ها بعد از طی این مسیرها خشک شده، اما متراکم نشده است برای این کار وارد دستگاه های پرس ها می شود تا به شکل گلوله های 6 یا 8 میلی متری دانه بندی شود. در نهایت تفاله های چغندر قند خشک شده و به سیلوها ارسال می شوند و در آنجا همگن، ذخیره و فرموله می شود.

قیمت خرید و فروش تفاله چغندر قند

این محصول نیز مانند دیگر پودرها به صورت فله به فروش می رسد. تفاله ها در کیسه های تمیز و با خاصیت ضد آب بسته بندی می گردد. وزن این کیسه ها به 50 کیلوگرم می رسد و شما می توانید به صورت اینترنتی یا حضوری مقدار مورد نیاز خود را تهیه کنید.

قیمت گذاری تفاله ها بسته به کیفیت، روش تولید و نوع بسته بندی این محصولات می تواند متفاوت می باشد. هرچه محصول با کیفیت تر باشد، به همان اندازه نیز قیمت آن بالاتر می رود. همچنین می توان گفت که تفاله هایی که به صورت قالبی هستند از تفاله هایی که به صورت پرک هستند، گران تر می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>