اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کنجد

سلامت دام هدف اصلی صنعت کشاورزی می باشد زیرا بهره وری را تعیین می کند و بنابراین بر سود آوری نیز تأثیر مستقیم دارد. آنتی بیوتیک ها به طور عمومی برای حفظ سلامت پرندگان استفاده می شود. با این حال، بر اساس برخی تحقیقات، آنتی بیوتیک ها بقایایی را در بدن حیوانات به جا می گذارند که می توانند به طور بالقوه بر سلامت انسان تأثیرات منفی به همراه داشته باشد.

به همین دلیل، محدودیت هایی در تعدادی از کشورها اعمال شده است. بنابراین توصیه می شود که کشاورزان از آنتی اکسیدان های طبیعی برای بهبود سلامت حیوانات خود استفاده کنند. کنجاله کنجد در طیور برای افزایش تولیدات بسیار مهم می باشد.

این کنجاله حاوی انواع مواد مغذی و مواد معدنی مانند پروتئین و کلسیم می باشد که نقش مهمی در بهبود تولید ایفا می کند. مرغ هایی که از کنجاله کنجد به عنوان تغذیه استفاده می کنند، به طور کلی نسبت به سایر پرندگان عملکرد بهتری دارند. در حقیقت، کنجاله کنجد حتی می تواند جایگزین کنجاله سویا در رژیم غذایی حیوانات شود.

کنجاله کنجد در طیور کیفیت تخم مرغ، زرده و اندازه تخم مرغ را افزایش می دهد. در صورت مصرف مقادیر مناسب با مکمل های مربوطه، این کنجاله می تواند سطح کلسترول را تقریباً کنترل کند. با توجه به شوق کنونی جهانی در مورد غذاهای سالم، تخم مرغ با سطح کلسترول پایین بسیار ارزشمند می باشد، بنابراین دارای قیمت بالاتری در بازار است.

درک این نکته برای کشاورزان بسیار مهم و ضروری است که کنجد با وجود ویژگی های تغذیه ای بسیار زیاد، همیشه باید با غذای غنی از مواد معدنی همراه باشد. دلیل این امر، این است که کمبود مواد معدنی می تواند اثرات نامطلوبی بر سلامت و تولید تخم مرغ بگذارد.

این کنجاله را نیز می توانید مانند سایر کنجاله ها به صورت فله یا بسته بندی شده با کیفیت های مختلف تهیه کنید. تمام موارد ذکر شده بر قیمت محصول تأثیرگذار است و شما برحسب نیاز می توانید هر نوع کنجاله را به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>