اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نیشکر

عموم مردم آگاه به محیط زیست و صنعت خدمات غذایی به تدریج به سمت ظروف باگاس می روند، اما باگاس دارای چندین ویژگی دیگر است که آنها را برای بسته بندی مواد غذایی ایده آل می کند.برخلاف بسته بندی های جایگزین که بوی خاص خود را دارند و بر طعم و مزه غذا هنگام استفاده تأثیر می گذارند، این محصولات هیچ تأثیری بر طعم و عطر غذا ندارند.

از ابتدا تا انتها تولید آن به انرژی بسیار کمی احتیاج دارد و همچنین زیست تخریب پذیر است، تأثیر آن بر روی محیط زیست بسیار کم است و از آن به عنوان یک ماده و محصول همه جانبه سازگار با محیط زیست استفاده می کنند.

آنها مقاوم در برابر حرارت هستند و می توانند غذای گرم را تا 95 درجه سانتی گراد نگه دارند. آنها برای مایکروویو ایمن هستند و می توان از آنها برای گرم کردن مجدد غذا استفاده کرد.آنها به دلیل بافت فیبری از دوام و استحکام بیشتری نسبت به ظروف پلی استایرن برخوردار هستند و از اینرو در مراکز خرید عمده مواد غذایی برخی از کشورها استفاده می شوند.

برای یخچال مناسب هستند و بنابراین می توان آنها را تا زمان مصرف برای نگهداری مواد غذایی استفاده کرد. آنها دارای ویژگی های عایق هستند که گرما را در مقایسه با ظروف کاغذی و پلاستیکی به مدت طولانی حفظ می کنند.

آنها جایگزین های سازگار با محیط زیست برای ظروف پلاستیکی هستند زیرا کمپوست پذیر هستند. میزان تجزیه بسته به دما و میزان رطوبت می تواند متفاوت باشد. اگر ظرف باگاس به قطعات کوچک تر شکسته شود تجزیه سریع تر حاصل می شود. همچنین می توان از آنها برای نگهداری محصولات غذایی سرد استفاده کرد. ظروف باگاس مقاوم در برابر آب و چربی هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>