اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نیشکر

ظروف و محصولات ساخته شده با باگاس به اندازه پلاستیک محکم و بادوام هستند. بشقاب ها و ظروف قادر به نگهداری غذای سرد و گرم هستند و در واقع باگاس می تواند تا دمای 200 درجه فارنهایت را تحمل کند. همچنین قابل استفاده در مایکروویو و یخچال نیز می باشند.

کمپوست پذیر

پلاستیک دوام بسیار زیادی دارد اما تجزیه آن در محیط زیست تا 400 سال طول می کشد. از طرف دیگر، باگاس می تواند به طور معمول طی 90 روز تجزیه شود. بنابراین، معمولا توسط توزیع کنندگان مواد غذایی در سراسر جهان استفاده می شود.

سهل الوصول بودن

با توجه به رواج محصولات نیشکر در چندین کشور، می توان مواد باگاس را به راحتی به دست آورد. نیشکر یک محصول با بازده تبدیل زیستی بالا است و می توان آن را در یک فصل برداشت کرد و بنابراین باگاس را می توان به راحتی در دسترس داشت. از هرتن ساقه نیشکر که خرد می شود تقریباً 30 تن باگاس می توان به دست آورد.

با افزایش تقاضای جهانی سالانه به بیش از 1 میلیارد تن خوراک دام، صنعت خوراک دام همیشه در جستجوی مواد غذایی مقرون به صرفه، مغذی و در دسترس می باشد. بنابراین محققان باگاس و زباله های نیشکر، 2 محصول جانبی صنعت نیشکر را مورد بررسی قرار دادند. این امر می تواند مزایای قابل توجهی برای دام در بخش کشاورزی داشته باشد.

باگاس نیشکر به حیوانات داده نمی شود زیرا محصولات جانبی در حالت بومی خود نه قابل هضم و نه مغذی هستند. با این حال، دانشمندان در حال کشف روش هایی برای توسعه فرآیندهای جدید برای باگاس و مکمل های پروبیوتیک و آنزیم ها هستند تا ساختار و شیمی باگاس را برای بهبود ارزش غذایی و تبدیل آنها به مواد اولیه غذایی با کیفیت بهتر تغییر دهند.

قیمت خرید و فروش باگاس نیشکر

قیمت خرید و فروش باگاس نیشکر بر اساس کیفیت آن متفاوت است و شما می توانید این محصول را به شکل فله و بسته بندی از طریق سایت های اینترنتی یا به صورت حضوری از فروشندگان و کشاورزان تهیه نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>