اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ذرت

برای تهیه گلوتن ذرت، دو روش مختلف وجود دارد، اما هر دو در یک مکان شروع می شوند. ذرت برداشت شده به قسمت آسیاب برده می شود و در قسمت آسیاب، ذرت تمیز شده و سپس برای نرم شدن مغز آن حرارت داده می شود.

هنگامی که مغز ذرت نرم شد آن را آسیاب درشت می کنند. ذرت آسیاب شده یکی از دو مسیر را طی می کند. یکی از آنها منجر به روغن ذرت و همچنین گلوتن ذرت برای حیوانات می شود. مسیر دیگر منجر به نشاسته ذرت و گلوتن ذرت با قدرت کمتر می شود.

فواید گلوتن ذرت 60% چیست ؟

به عنوان کود طبیعی، گلوتن ذرت منبع فوق العاده ای از ازت می باشد. NPK معمولی برای کود حاوی گلوتن ذرت 10-0-0 است. این کود 2 ماه طول می کشد تا در خاک تجزیه شود. برای کنترل علف های هرز، اگر به مقدار زیاد روی خاک پخش شود، یک گزینه موثر پیش از ظهور این علف ها می باشد.کنجاله گلوتن ذرت تأثیر قابل توجهی بر سطح pH خاک ندارد و اگر سعی می کنید خاک را در سطح خنثی را حفظ کنید این یک کود مناسب است.

آیا گلوتن ذرت برای حیوانات خانگی بی خطر است؟

از آنجا که این محصول از ذرت تهیه شده است، کاملا ایمن می باشد. در واقع برای انسان قابل خوردن است، اگرچه چندان خوش طعم نمی باشد. بهتر است این محصول را دور از دست کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.قیمت خرید و فروش گلوتن ذرت 60% بر اساس کیفیت و گرید آن متفاوت است و شما می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید. این محصول به صورت حضوری یا اینترنتی قابل خریداری و در دسترس است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>