اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ذرت

برخی از کشاورزان از گلوتن ذرت به عنوان یک علف کش طبیعی استفاده می کنند. اما برخی ادعا ها وجود دارد که این محصول هیچ تأثیری بر علف های هرز ندارد. در هر صورت این پودر یک کود طبیعی بسیار قوی است. همه ما ذرت را یک غذای خوشمزه می دانیم، همچنین در حال حاضر یک منبع سوخت معتبر نیز می باشد، زیرا می تواند به اتانول تبدیل شود. اما در سال های اخیر، مطالعات نشان داده است که از پروتئین اصلی ذرت می توان به عنوان کود استفاده کرد.

مانند کودهای دیگر از جمله کنجاله پنبه دانه، پودر گلوتن ذرت یک محصول جانبی است. این پودر محصول جانبی تولید نشاسته ذرت یا روغن برای تولید اتانول است. این پودر بقایایی است که در اثر آسیاب مرطوب ذرت باقی مانده است و منبع طبیعی پروتئین موجود در آندوسپرم مغز ذرت می باشد. این پودر منبع خوبی از نیتروژن مورد نیاز گیاهان است. به طور متوسط گلوتن ذرت حاوی 60 درصد پروتئین است و منجر به آزاد شدن 10 درصد نیتروژن می شود.

گلوتن ذرت 60 % نه تنها یک کود خوب است، بلکه به عنوان یک گزینه خوب برای کنترل علف های هرز پیش از ظهور نیز عمل می کند. در دهه 90، یک استاد دانشگاه ایالتی اوهایو مطالعه ای در مورد گلوتن ذرت منتشر کرد که در آن نشان داده شده بود که یک جزء طبیعی تشکیل دهنده گلوتن ذرت، توسعه ریشه علف های هرز را متوقف می کند. در حال حاضر بحث های زیادی در مورد اثربخشی آن به عنوان عامل پیشگیری از علف های هرز وجود دارد.

یک وعده غذایی گلوتن ذرت منبع عالی از پروتئین و انرژی می باشد، که به راحتی هضم می شود و دارای خاکستر کمی است. پودر گلوتن ذرت 60% در طی فرآیند آسیاب مرطوب به دست می آید، که نشاسته از آندوسپرم مغز استخراج می شود. جزء مرطوب گلوتن جدا شده، خشک می شود، سپس آسیاب می شود و به شکل گرانول نارنجی-قهوه ای، آرد یا پودر در می آید. گلوتن ذرت همچنین سرشار از زانتوفیل است، یک رنگ طبیعی که به زرده تخم مرغ رنگ زرد (رنگدانه) می بخشد.اطلاعات مربوط به گلوتن ذرت 60 %:

  • میزان مرطوب 9، 2 %
  • میزان پروتئین 63، 4 %
  • میزان نشاسته 14، 4 %
  • میزان چربی 4.2 %
  • میزان کربوهیدرات ها 1.1 %
  • میزان خاکستر 1، 7 %
  • عمر مفید 12 ماه

گلوتن ذرت (60 درصد پروتئین) از نظر صنایع غذایی حیوانات خانگی بسیار ارزشمند می باشد و مزایایی را برای خوراک آبزیان نیز به همراه دارد. پودر گلوتن ذرت به طور گسترده در صنعت طیور به عنوان منبع پروتئین و زانتوفیل استفاده می شود. این پودر محصول جانبی دانه های ذرت پس از استخراج نشاسته است، همچنین به عنوان آرد گلوتن ذرت شناخته می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>