اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ذرت

گلوتن ذرت 60% یک خوراک غنی از پروتئین است که تقریباً حاوی 60 درصد پروتئین خام (DM) می باشد و به عنوان منبع پروتئین برای دام (از جمله ماهی) استفاده می شود. پودر گلوتن ذرت با آسیاب کردن هسته ذرت به دست می آید و از طریق هیدرولیز، جداسازی، تغلیظ، تخمیر و خشک شدن تولید می شود. محتوای پروتئین این محصول 20 تا 70 درصد است که نوعی پروتئین با پتانسیل رشد بالا محسوب می شود

با جایگزین کردن این پودر با بخشی از کنجاله سویا، می توان کمبود منابع پروتئینی را در این مواد غذایی کاهش داد. همچنین با استفاده از این پودر می توان هزینه تهیه خوراک را نیز کاهش داد و از مزایای اقتصادی پرورش دام و طیور بیشتر استفاده کرد.

در حال حاضر، خوراک گلوتن ذرت 60%، عمدتا بر رژیم غذایی حیواناتی همچون خوک و گوسفند تمرکز دارد. این پودر غنی از مواد مغذی است و سرشار از اسیدهای آمینه مختلف می باشد.این پودر یک غذای ایده آل برای پرورش مرغ، اردک، غاز، خوک، ماهی و انواع دام ها است.

گلوتن ذرت 60% چیست؟

گلوتن ذرت 60 % پودری طلایی به رنگ زرد است که یکی از منابع پروتئین های گیاهی مغذی برجسته با آمینو اسید های مختلف و قابلیت هضم بالا می باشد، که به طور گسترده ای برای در جیره حیوانات خانگی و خوراک دام و آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد. این از این پودر همچنین در کشاورزی بسیار استفاده می شود و دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد

گلوتن یک اصطلاح جمعی است که به خانواده پروتئین های ذخیره ای به نام پرولامین گفته می شود، که در دانه هایی مانند گندم، جو، بلغور و چاودار یافت می شود. کلمه "گلوتن" از ویژگی چسب مانند خمیر مرطوب گرفته شده است. گلوتن هنگام گرم شدن یک شبکه الاستیک را ایجاد می کند که به نگه داشتن مواد غذایی در کنار هم کمک می کند و کیفیت کششی خوبی را ارائه می دهد.

از اینرو، غلات حاوی گلوتن به طور گسترده ای برای تهیه نان و سایر محصولات پخته شده استفاده می شود. در حال حاضر در مورد اینکه آیا مصرف گلوتن برای اکثر مردم مضر است یا فقط برای افرادی که شرایط خاص پزشکی مانند بیماران سلیاک دارند، بسیار بحث می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>