اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتائین

قرص های بتائین می توانند در مناطقی که مری به دلیل ایجاد زخم، باریک شده یا در دوران پیری کوچک شده است گیر کند و این باعث درد شدید در فرد شود. اگر قرص بیش از چند دقیقه باقی بماند، به معنای واقعی کلمه می تواند ناحیه را بسوزاند. اگر این اتفاق بیفتد، تحریک می تواند چندین روز طول بکشد و بهتر است دوره درمان با این قرص را تا بهبود کامل قطع کنید.

برای جلوگیری از آسیب مری در مواردی از این قبیل، شستن ناحیه تا زمانی که قرص آنقدر کوچک شود که بتواند حرکت کند ضروری است. این کار را می توانید با نوشیدن محلول ضعیف جوش شیرین در آب گرم یا رقیق کردن دوز کامل یک آنتی اسید مایع در آب گرم انجام دهید. اگر بیمار فشار خون بالا دارد از جوش شیرین استفاده نکنید.

گاستریت بیماری التهاب مخاط معده است. این بیماری می تواند به دلایل زیادی ایجاد شود، اما در نهایت به این دلیل رخ می دهد که سلولهای پوشاننده معده نمی توانند به سرعت خود را برای حفظ یکپارچگی بافت جایگزین کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، مقدار کمی اسید معده می تواند به سرعت به لایه داخلی آسیب برساند. این یک وضعیت بالقوه خطرناک است، زیرا ممکن است باعث ایجاد زخم معده شود. مصرف این ترکیب شیمیایی ممکن است این بیماری را بدتر کند.

بتائین به طور بالقوه می تواند اثرات برخی داروها را تحت تأثیر قرار دهد و با سایر مواد مغذی تداخل داشته باشد. اگر از داروهای بیماران کبدی، بیماران قلبی یا سنگ کلیه استفاده می کنید، قبل از مصرف مکمل های حاوی بتائین باید با پزشک خود مشورت کنید.این ترکیب می تواند سطح کلسترول کل را افزایش دهد، بنابراین اگرچه برای پیشگیری از بیماری های قلبی مفید است، اما در بیماران در معرض باید در دوزهای کم مصرف شود.

افرادی که اضافه وزن دارند، مبتلا به دیابت یا بیماری های قلبی هستند یا در معرض خطر بیشتری برای بیماری قلبی هستند، نباید بدون نظر پزشک از این دارو استفاده کنند. موارد جدی زیادی از مصرف بیش از حد بتائین، مسمومیت یا پاسخ های منفی گزارش نشده است، اما برخی افراد گزارش کرده اند که عوارض جانبی خفیفی مانند اسهال، ناراحتی معده و حالت تهوع را تجربه کرده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>