اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتائین

باید توجه داشته باشید که بتائین هیدروکلرید یک مکمل غذایی است و به عنوان یک دارو استفاده نمی شود. این بدان معناست که توسط سازمان غذا و دارو، تنظیم نشده است و هیچ دوز استانداردی برای استفاده از آن وجود ندارد. در واقع، این سازمان داروهای بدون نسخه ای که حاوی بتائین هیدروکلراید هستند را بدون خطر در نظر نمی گیرد.با این حال، گزارش های شخصی و گزارش های آنلاین نشان می دهد که این دارو برای بیماری های مختلف پزشکی مفید است. گفته می شود که این ترکیب به درمان بیماری هیپوکلریدریا کمک می کند.

هیپوکلریدریا به بیماری اطلاق می شود که معده آنطور که باید اسیدی نخواهد بود. اسید معده برای هضم سالم و ایمنی بسیار مهم است.اسیدیته معده با عبارتی به نام pH اندازه گیری می شود که pH پایین نشان دهنده محیط اسیدی و pH بالا نشان دهنده محیط قلیایی است. افزایش pH مشاهده شده در هیپوکلریدریا ناشی از غلظت کم اسید کلریدریک در شیره معده است.

شما از بتائین هیدروکلرید فقط به طور موقت می توانید کمک بگیرید. این ترکیب حاوی هیدروکلریک اسید است، گفته می شود عملکرد گوارش و سایر شرایط ناشی از ضعیف بودن اسید معده را بهبود می بخشد. با این حال، اسید کم معده اغلب نشانه یک مشکل دیگر است که باید به خوبی درمان شود. همانطور که انتظار داریم به نظر می رسد این ترکیب اسیدیته معده را تا حدودی کاهش می دهد، اما این یک راه حل موقت است و برای درمان باید به پزشک مراجعه کنید.

در یک مطالعه انجام شده بر روی 6 بزرگسال سالم مبتلا به هیپوکلریدریا ناشی از دارو یک دوز 1500 میلی گرم بتائین هیدروکلرید به طور قابل توجهی pH معده (افزایش اسیدیته) را در مدت شش دقیقه برای همه داوطلبان کاهش داده است. با این حال pH معده همه افراد در کمتر از دو ساعت به سطح قبلی باز گشته است، مطالعه دیگری نیز نتایج مشابهی را نشان داد. بتائین هیدروکلرید در کاهش pH معده در مدت 12 دقیقه برای 10 داوطلب سالم موثر بوده است، اما pH معده به طور متوسط در 70 دقیقه به سطح قبلی باز گشته است. بنابراین، بهترین راه برای بازگرداندن دائمی pH معده سالم، درمان علت اصلی این مشکل می باشد.

علل شایع بروز بیماری هایپرکلوهیدریا شامل باکتری H.pylori و گاستریت آتروفیک است. استفاده طولانی مدت از داروهای کاهنده اسید، از جمله آگونیست های گیرنده H2 و مهار کننده های پمپ پروتون (مانند امپرازول برای رفلاکس) نیز یک عامل خطر برای بروز این بیماری می باشند. بیماری HIV، جراحی بای پس معده و برخی شرایط خود ایمنی نیز باعث کاهش اسید معده شده است.

عملکرد بتائین هیدروکلرید در بهبود برگشت اسید معده و سوهاضمه

رفلاکس اسید معده یک بیماری شایع است که در آن اسید معده از معده به سمت مری حرکت می کند. اکثر انسان ها حداقل یک بار در زندگی این مشکل را تجربه کرده اند. دوره های مکرر رفلاکس اسید معده، علائم بیماری رفلاکس معده (GERD)، گاستروپارزی یا سوء هاضمه را نشان می دهد.

طرفداران بتائین هیدروکلرید استدلال می کنند که وقتی اسید معده ناکافی باشد، غذا در معده کندتر تجزیه می شود. این بدان معناست که غذا مدت بیشتری در معده می ماند (تخلیه کندتر معده)، فشار رو به بالا بر روی اسفنکتر تحتانی مری ایجاد می کند و باعث ایجاد رفلاکس اسید معده می شود.

مطالعات کوچک نشان داده است که تخلیه معده در افرادی که دچار هیپوکلریدریا هستند بسیار کند است. و به نظر می رسد بین تأخیر در تخلیه معده، GERD و سوء هاضمه ارتباطی وجود دارد. با این حال، مطالعات نتوانسته اند هیپوکلریدریا را به عنوان عامل مستقیم مشکلات گوارشی یا سوء هاضمه ثابت کنند. علاوه بر این، این شرایط می تواند با سطوح طبیعی اسید معده نیز به وجود آید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>