اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترتونین

ترئونین یک آمینو اسید ضروری است یعنی مصرف آن برای سلامتی ما حیاتی است. از بین 20 آمینو اسید، 9 مورد از آنها ضروری تلقی می شوند زیرا بدن نمی تواند آنها را سنتز کند و باید مصرف شوند. ترئونین یکی از آن اسیدهای آمینه ضروری است. این آمینو اسید توسط بدن شما سنتز نمی شود و بنابراین باید از رژیم غذایی دریافت شود.

این اسید آمینه از عملکرد سیستم عصبی مرکزی، سلامت سیستم قلبی -عروقی، کبد و سیستم ایمنی بدن شما پشتیبانی می کند. علاوه بر این، به سنتز گلیسین و سرین در بدن کمک می کند که به نوبه خود به تولید کلاژن، الاستین و بافت ماهیچه ای کمک می کند. علاوه بر این، ترئونین به ساخت استخوان های قوی و مینای دندان کمک می کند و با تقویت سیستم ایمنی بدن، روند بهبود زخم پس از ضربه یا جراحی را تسریع می کند.

ترئونین یکی از آمینواسیدهای مهم در بدن است که با اسید آسپارتیک و متیونین موجود در بدن ترکیب می شود، تا به طور مشترک به کبد در هضم چربی ها و اسیدهای چرب کمک کند. این فرآیند به کاهش تجمع چربی در کبد کمک می کند زیرا در غیر این صورت بر عملکرد کبد تأثیر منفی می گذارد.

این اسید آمینه همچنین در درمان بیماری لو گریگ، معروف به اسکلروز جانبی آمیوتروفیک مفید است. تحقیقات علمی نشان می دهد که درمان با استفاده از این آمینو اسید به کاهش علائم بیماری مولتیپل اسکلروزیس یا ام اس کمک می کند. علاوه بر این به عنوان یک محرک ایمنی شناخته می شود که باعث رشد غده تیموس در بدن می شود.

ترئونین به تولید اسیدهای آمینه دیگر از جمله گلیسین و سرین کمک می کند. این آمینواسیدها برای تولید بافت ماهیچه ای، کلاژن و الاستین ضروری هستند. این اسید آمینه ماهیچه ها و بافت های همبند ما را قوی و انعطاف پذیر نگه می دارد. قلب در گروه ماهیچه ها قرار دارد و سطح بالایی از ترئونین در آنجا یافت می شود. همچنین برای استخوان ها و دندان های قوی ضروری است و می تواند به بهبود سریع جراحات و بهبود سریع زخم ها کمک کند.

سیستم ایمنی بدن برای تولید آنتی بادی به این آمینو اسید نیاز دارد. سیستم عصبی مرکزی نیز به مقدار زیادی از آن نیاز دارد، زیرا ممکن است به جلوگیری از انواع خاصی از افسردگی ها کمک کند. منابع غذایی حاوی این آمینو اسید شامل گوشت، محصولات لبنی، قارچ، سبزیجات برگ دار و غلات است.

تا زمانی که رژیم غذایی متعادلی داشته باشید، کمبود این آمینو اسید بعید به نظر می رسد اما گیاهخواران سخت گیر بهتر است از مکمل آن استفاده کنند. یکی از اولین علائم کمبود این آمینو اسید در بدن، تغییرات ناگهانی و شدید خلق و خو و تحریک پذیری است. علائم دیگر شامل گیجی، مشکلات گوارشی و کبد چرب می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>