اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ترتونین


ایمنی بدن را تقویت می کند

این آمینو اسید نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن دارد. تیموس یک غده کوچک است که در قسمت گردن قرار دارد و باعث ایجاد لنفوسیت های T (سلول های T) می شود که با عفونت مبارزه می کند. تیموس از این آمینو اسید برای ساخت سلول های T استفاده می کند.

کمک به هضم قوی

ترئونین با تولید یک لایه مخاطی که دستگاه گوارش را می پوشاند و از دستگاه گوارش شما محافظت می کند. مخاط یک لایه محافظ است که از تأثیر آنزیم های گوارشی بر بافت روده جلوگیری می کند. مطالعات نشان داده است که سطوح پایین این آمینو اسید در حیوانات منجر به مشکلات گوارشی و کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن حیوانات می شود و محققان معتقدند این به دلیل وجود سد مخاطی بی کیفیت در روده است.

ترئونین ناکافی همچنین ممکن است باعث "سندرم روده نشت کننده" شود، یک وضعیت ناگوار و خطرناک، که در آن آلرژن هایی مانند گلوتن می توانند به جریان خون منتقل شده و باعث ایجاد حساسیت شوند. کمبود این آمینو اسید نه تنها بر سیستم ایمنی تأثیر منفی می گذارد بلکه باعث کاهش جذب مواد مغذی نیز می شود. کمبود این ترکیب می تواند منجر به مجموعه ای از مشکلات دیگر سلامتی در بدن شود.

تقویت کبد سالم

در کبد ترئونین با اسیدهای آمینه آسپارتیک اسید و متیونین ترکیب شده و اسیدهای چرب را تجزیه می کند. کمبود این آمینو اسید می تواند باعث تجمع چربی در کبد شده و به طور بالقوه منجر به نارسایی کبدی شود.ترئونین برای تشکیل و حفظ بافت همبند قوی و سالم ضروری است. به غیر از آب، کلاژن فراوان ترین ماده در بدن است. این ماده در داخل بدن ما قرار دارد و پوست، استخوان ها، ماهیچه ها، شریان ها و دستگاه گوارش را تقویت می کند. این آمینو اسید برای تولید کلاژن سالم ضروری است، زیرا پیش نیاز تولید دو اسید آمینه دیگر؛ سرین و گلیسین در بدن می باشد که کلاژن را تشکیل می دهند. علاوه بر این، به تسریع بهبود زخم ها و شکستگی استخوان ها نیز کمک می کند.

بهبود اختلالات عصبی

سیستم عصبی مرکزی حاوی مقادیر زیادی ترئونین است. مکمل های حاوی این آمینو اسید با بالا بردن سطح گلیسین در بدن، برخی از پتانسیل ها را در درمان ALS ( بیماری لو گریگ) نشان می دهد. استفاده مستقیم از مکمل گلیسین بی اثر تلقی می شود، زیرا نمی تواند به سیستم عصبی مرکزی منتقل شود.

همچنین برخی تحقیقات نشان می دهد که بیماری ام اس، بیماری دیگری که بر عملکرد ماهیچه ها و اعصاب تأثیرات منفی می گذارد، می تواند از مکمل های حاوی ترئونین سود ببرد.با این حال، مطالعات دیگر نشان می دهد که این آمینو اسید همچنین می تواند سلامت روانی را بهبود بخشد و به درمان انواع خاصی از بیماری های افسردگی کمک کند، به ویژه هنگامی که در نتیجه سندرم روده نشت کننده یا سایر علل مرتبط با آلرژی غذایی باشد.

بهبود بیماری اضطراب

شایع ترین بیماری سلامت روان در ایالات متحده اضطراب است. این بیماری یک نگرانی جدی است با این حال سازمان بهداشت جهانی تعیین کرده است که بیشتر مبتلایان به این بیماری با ترئونین، تحت درمان قرار گرفته اند. با افزایش در دسترس بودن عناصر سازنده انتقال دهنده های عصبی در سیستم عصبی مرکزی، مکمل های حاوی این آمینو اسید می تواند به کاهش اضطراب و استرس کمک کند.

افزایش جذب مواد مغذی

ترئونین دارای توانایی بسیار مهمی می باشد که به جذب مواد مغذی کمک کرده و باعث می شود پروتئین هایی که می خوریم برای استفاده بدن در دسترس تر قرار بگیرند.بیماری سلیاک یک اختلال خود ایمنی است، که در آن گلوتن باعث حمله سیستم ایمنی به سلول های روده کوچک می شود. علائم شایع شامل خستگی، تحریک پذیری، اسهال، گرفتگی، درد استخوان و مفاصل و کاهش وزن بدون دلیل می باشد. مصرف ترئونین اضافی می تواند به کاهش این علائم بسیار کمک کند.

خواب آوری

این آمینو اسید پاسخی برای همه اختلالات خواب موجود نخواهد بود، اما هنگامی که منشاء این اختلال بیماری سلیاک، آلرژی غذایی یا واکنش های دیگر به غذاها باشد، به دلیل کمک به ساخت پوشش مخاط روده می تواند به افراد در خواب بهتر کمک کند.ترئونین برای تولید ویتامین B12 در بدن ضروری است. ویتامین B12 کلید اصلی افزایش انرژی، بهبود خلق و خو، بهبود حافظه، سلامت قلب، بهبود پوست و مو می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>