اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کولین


بهبود بیماری آلزایمر

یکی از زمینه هایی که مورد توجه همه محققان نوتروپیک می باشد، استفاده از داروهای هوشمند طبیعی برای بیماری های عصبی ناتوان کننده است. دانشمندان امیدوارند که مکمل های نوتروپیک نه تنها می توانند عملکرد شناختی را در ذهن سالم تقویت کنند.

بلکه ممکن است علائم بیماری های مربوط به مشکلات رشته های عصبی را نیز کاهش داده و در صورت بیماری و زوال این عصب ها را ترمیم کنند. البته یکی از ترسناک ترین و کمتر شناخته شده ترین شرایط روانی بیماری آلزایمر است، یک وضعیت فاجعه بار و به ظاهر برگشت ناپذیر که حافظه را از افراد سلب کرده و تفکر را در این افراد مختل می کند.

50 درصد افراد بالای 85 سال به این بیماری مبتلا می شوند. فرض بر این بود که آلزایمر یک روند اجتناب ناپذیر از پیری است، اما روندهای جدید در این زمینه نشان می دهد که آلزایمر حداقل تا حدی می تواند ناشی از کمبود مزمن کولین و استیل کولین در مغز فرد باشد.

در طول زندگی با افزایش سن مغز ما اتصالات عصبی کمتری ایجاد می کند و به طور طبیعی استیل کولین کمتری در بدن تولید می شود، اگرچه این امر با کمبود عناصر غذایی حاوی کولین کلراید همراه می شود. تخمین زده می شود که تقریباً 90 درصد از مردم تا حدودی کمبود کولین دارند.

برخی از محققان معتقدند که با نگه داشتن سطوح مناسب کولین در بدن، مغز ممکن است بتواند استیل کولین کافی تولید کند تا علائم آلزایمر را از بین ببرد یا شاید حتی به طور کامل از آن جلوگیری کند. تحقیقات بیشتر در این مورد در حال انجام می باشد. تحقیقات انجام شده در مورد مصرف مکمل های کولین کلراید برای اختلالات عصبی بسیار امیدوار کننده بوده است، با این حال هنوز آزمایشات گسترده تری بر روی انسان مورد نیاز است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>