اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کولین

کولین کلراید یک ترکیب ارگانیک مشابه خانواده ویتامین های گروه B است که توسط بدن برای بسیاری از عملکردهای حیاتی مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین عملکرد این ترکیب افزایش توانایی های شناختی است. کلرید کولین همچنین به عنوان یک افزودنی مهم در خوراک گونه های جانوری به ویژه جوجه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اصطلاح کلرید متصل به کولین، به سادگی نشان می دهد که کولین به نمک کلرید متصل شده است.

کولین برای بدن انسان و حیوانات یک ماده مغذی ضروری مانند ویتامین ها است که در بدن انسان ها به سلامت غشای سلولی در مغز کمک می کند. این ترکیب به محافظت از غشاهای عصبی و تقویت ظرفیت پیام رسانی کمک می کند. اخیراً ادعا شده است که کولین به عنوان یک محرک ویتامینه در طیور عمل می کند.

کولین یک پیش ساز کلیدی در تولید استیل کولین در بدن انسان است و برخی از عملکرد های مغز از جمله ترشح انتقال دهنده های عصبی تنظیم حافظه، یادآوری اطلاعات، توانایی تمرکز، استدلال کلامی و برخی مهارت های ریاضی را تنظیم می کند.

کولین از نظر شیمیایی به عنوان هیدروکسید تری متیل آمونیوم شناخته می شود و به عنوان ویتامین B4 نیز نامیده می شود. کولین برای اولین بار در سال 1849 از مجاری صفراوی گاو جدا شد. اهمیت تغذیه ای آن از سال 1930 شناخته شده است و در حال حاضر به عنوان یک مکمل غذایی برای انسان و دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

مولکول های کولین با مولکول های استات طبیعی متصل می شوند و استیل کولین را در مغز تولید می کنند. با افزایش سطح استیل کولین، احساس کنترل و وضوح فکری ایجاد می شود. بدون حضور مقدار کافی این ماده شیمیایی عصبی، ممکن است احساس کندی و عدم تمرکز کنید و نتوانید به راحتی حقایق و ارقام را به خاطر بسپارید.

استیل کولین همچنین با تنظیم توانایی نورون ها برای ایجاد ارتباطات جدید یا سیناپس ها و در شکل گیری خاطرات جدید نقش دارد. اتصالات سیناپسی جدید فراوان، حفظ حقایق جدید را آسان تر می کند.بنابراین، وجود کولین و استیل کولین که به تولید آن کمک می کند، در توسعه و نگهداری چیزی که به طور ساده به عنوان "هوش" شناخته می شود، بسیار مهم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
منصور مهردوست:
با سلام خسته نباشید با توجه به اینکه امروزه برای مطالعات در زمینه های مختلف میتوان به اینترنت گوگل مراجعه کرد،در این سایت اولین جایی بود که مطالب مهم ،ارزشمند و کاملا تخصصی در مورد فسفات مشاهده نمودم خسته نباشید بسیار ارزشمند بود
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>