اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زیتون

رطوبت موجود در این کنجاله به نسبت تفاله زیتون پایین تر است. تفاوت دیگر این محصول در طول مدت نگهداری آنها می باشد، کنجاله زیتون را می توان به مدت زمان طولانی ( بیشتر از یکسال) نگهداری کرد، اما تفاله زیتون را فقط به مدت 45 روز می توان نگهداری کرد و نگهداری آن تنها در سیلوها امکان پذیر می باشد. همچنین انرژی، پروتئین و مواد مغذی در این کنجاله به نسبت تفاله زیتون بیشتر می باشد. کنجاله ها بیشتر به صورت پودر تولید می شوند و همین قضیه باعث حمل و نقل راحت این محصولات می شود.

از این کنجاله تا زمانی می توان استفاده کرد که اثرات منفی بر روی دام ها و طیور به وجود نیاورد. همچنین اگر به اندازه کافی برای تغذیه دام ها و طیور استفاده گردد، می تواند ویتامین های مورد نیاز را به حیوانات برساند و باعث رشد و نمو بهتر آنها شود. طی تحقیقات و بررسی های صورت گرفته، مشاهده شده است که مقدار مناسب استفاده از این کنجاله برای دام های بزرگ در حدود 25 تا 30 درصد، برای دام های کوچک 20 تا 25 درصد و برای طیور تخم گذار 8 تا 10 درصد و برای طیور گوشتی 8 درصد می باشد.

مراحل پلت کردن کنجاله زیتون

مراحل اصلی پلت کردن این کنجاله شامل خرد کردن، مخلوط کردن، گلوله کردن و خنک کردن و در نهایت بسته بندی می باشد. درجه حرارت در طول فرآیند پلت سازی بالا می باشد و این عمل موجب از بین رفتن مواد سمی می گردد. از همه مهم تر اینکه درجه حرارت زیاد، پلت های این کنجاله را به غذای مطمئن و تغذیه ای سالم تبدیل می کند.

شرایط نگهداری

مشکل اصلی در حفظ کنجاله زیتون خام محتوای نسبتاً بالای آب و مقدار زیادی روغن باقی مانده در آن است. وقتی این نوع از کنجاله در معرض هوا قرار گیرد به سرعت فاسد می شود و برای مصرف حیوان نامناسب می شود. مدت نگهداری از این کنجاله محدود و کم می باشد، اما کنجاله خشک که طی فرآیند تولید آب آن نیز کاهش پیدا کرده است، می تواند بیش از یک سال ذخیره شود.

انبار کردن این کنجاله ها در سیلوها، نگهداری از آنها را ساده تر، اقتصادی تر و کارآمد تر می کند و امکان ذخیره مقادیر زیاد (از چند کیلو تا چند صد تن) را فراهم می کند. باید به این نکته توجه داشته باشید که این کنجاله خام فقط برای مدت بسیار کوتاهی قابلیت نگهداری دارد و باید به سرعت در بین حیوانات توزیع شود یا در اسرع وقت مورد استفاده قرار گیرد تا خراب نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>