اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


زیتون


کنجاله خام

  • این کنجاله محصول باقی مانده روغن گیری میوه های زیتون می باشد و دارای مقادیر نسبتا بالایی از آب و روغن است. بنابراین اگر به مدت طولانی در مجاورت هوا قرار گیرد، دچار فساد می شود.

کنجاله خشک یا روغن گیری شده

  • این کنجاله از باقی مانده روغن گیری میوه های سالم زیتون، به وسیله ادغام با یک ماده حلال مانند هگزان به دست می آید.

کنجاله بدون هسته

  • زمانی که هسته از میوه زیتون جدا شده و روغن گیری روی آن صورت می گیرد این کنجاله به دست می آید. کنجاله بدون هسته از باقی مانده زیتون بدون هسته بعد از روغن گیری به دست می اید.

فواید مصرف کنجاله زیتون در دام ها

این کنجاله دارای فواید بسیار زیادی همچون بالا بودن ارزش غذایی برای حیوانات می باشد. ارزش غذایی به این معنی است که مواد معدنی از جمله ید , آهن , فسفر , سدیم , منیزیم، اسید اولئیک و مواد مغذی دیگری در این کنجاله موجود می باشد.

فایده دیگری که در این کنجاله دیده شده است، وجود فیبر بسیار زیاد در آن می باشد که این فیبر مانع ایجاد یبوست در حیوانات و حتی هضم بهتر در آنها می گردد. بسیاری از غلات فاقد فیبر هستند اما در خصوص این کنجاله می توان گفت که سرشار از فیبر می باشد. فیبر موجود در این کنجاله باعث هضم و حتی جذب بهتر در حیوانات می شود.

همچنین وجود ویتامین های E و A در این کنجاله باعث جذب بهتر کلسیم در بدن طیور می گردد. می توان گفت این عمل موجب بهبود کیفیت تخم مرغ در طیور نیز می شود. آنتی اکسیدان های موجود در این کنجاله نیز بالا می باشند و این یک مزیت و فایده محسوب می گردد، زیرا باعث تقویت سیستم ایمنی دام ها و طیور می شود.

فایده دیگر این کنجاله وجود آهن موجود در آن می باشد. آهن موجود باعث بالا رفتن انرژی و قدرت بدن حیوانات می شود. از همه مهم تر اینکه این کنجاله موجب بالا رفتن باروری در حیوانات نیز می گردد و حتی برای حیواناتی که تولید مثل دارند، بسیار مفید است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>