اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زیتون

کنجاله زیتون نوعی کنجاله است که برای تغذیه حیوانات در صنعت دامداری مورد استفاده قرار می گیرد. این کنجاله از باقی مانده میوه های زیتون، که در کارخانه های تولید روغن زیتون از آنها روغن گیری شده است به دست می آید. برای تولید این کنجاله قسمت های باقی مانده زیتون را آسیاب کرده و به کنجاله تبدیل می کنند.

کنجاله ها، محصولی مناسب برای جیره دام و طیور می باشند. کنجاله های زیتون به رنگ قهوه ای می باشند و در برگیرنده پوست و هسته خرد شده زیتون و مقدار کمی روغن هستند.طعم و مزه کنجاله زیتون تلخ می باشد و برای اینکه طعم بهتر و خوش خوراک تری داشته باشد، بهتر است با 10 درصد ملاس ادغام شود و برای تغذیه حیوانات مورد استفاده قرار گیرد.

در این کنجاله اسید های چرب اشباع نشده وجود دارد که این اسیدها هضم و جذب را برای حیوانات راحت تر می کنند. این کنجاله یکی از بهترین جایگزین های، ذرت برای تغذیه دام و طیور می باشد.خواص کنجاله زیتون:

منبع غنی از امگا 3 می باشد که برای سلامتی دام ها بسیار حائز اهمیت است.حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان قوی می باشد که برای تقویت سیستم ایمنی بسیار مهم است.فیبر موجود در این کنجاله بسیار بالا می باشد و فیبر مورد نیاز برای دام ها را به تنهایی تامین می کند.

کنجاله زیتون سرشار از ویتامین محلول در چربی همچون E، K و A می باشد که فواید متعددی برای سلامتی دارند.از همه مهم تر اینکه انرژی در این کنجاله فوق العاده بالا است در نتیجه می تواند به رشد دام ها و بازدهی محصولات دامی کمک کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>