اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامیون مان TGS WW
کامیون قوی هیکل مان TGS WW، قادر است بارهای بسیار سنگین را حمل کند و به طور خاص برای استفاده در خارج از اروپای غربی طراحی شده است. این کامیون حتی ناهموارترین جاده ها و بدترین شرایط آب و هوایی نظیر سرما و برف و یا در گرمای سوزان نیز ایمن و نرم است. کمپانی مان این کامیون را برای بیشتر برای استفاده در کشورهای واقع در خاورمیانه، خاور دور و آفریقا طراحی کرده است. این کامیون چه به عنوان کشنده مورد استفاده قرار بگیرد، چه به عنوان کمپرسی یا میکسر، در دشوارترین شرایط قادر به کار است. پیکربندی کامیون مان TGS WW می تواند برای شرایط جغرافیایی خاص تنظیم شود. کمپانی مان یک کامیون کارآمد طراحی کرده است که برای حمل و نقل بار در مسافت های کوتاه یا بلند مناسب است.

کامیون مان TGS WW

پیکربندی های مختلف این کامیون قادرند حداکثر 50 تن بار حمل کنند. ویژگی های خاص کامیون مان TGS WW باعث شده است این کامیون بسیار قابل اعتماد و کم هزینه باشد. جلو پنجره بزرگ و ستبر به همراه یک سپر محکم، توری های محافظ برای چراغ های جلو، نصب چراغ ترمزها بر روی گلگیر عقب، تایرهای 24 اینچی و رادیاتور سازگار با گرمای سوزان و سرمای زیر 50 درجه سانتیگراد، همه و همه دست به دست هم می دهند و تجهیزات لازم حمل بارهای سنگین در مسافت های طلانی را در اختیار راننده قرار می دهد. پکیج EfficientLine نیز که به صورت سفارشی قابل خریداری است، مصرف سوخت و در نتیجه تولید گاز آلاینده CO2 را پایین می‌آورد.

کامیون مان TGS WW

دو نوع موتور شش سیلندر از سری های D20 و D26 برای این کامیون عرضه می شوند که قادرند 360 و 540 اسب بخار نیرو تولید کنند. این موتورها از نوع Common Rail هستند و با استانداردهای آلایندگی یورو 2، 3 و 4 (بسته به قوانین محلی) مطابقت دارند. این موتورهای قوی دارای پایین ترین ضریب تخصیص نیرو به وزن (توان وزنی مخصوص) هستند. عمر مفید این موتورها 1.5 میلیون کیلومتر است و پس از پیمودن هر 120,000 کیلومتر نیاز به تعمیرات دوره ای دارند. هر دو موتور به گونه ای طراحی شده اند که با شرایط آب و هوای سخت سازگاری داشته باشند. در این زمینه، یک رادیاتور بزرگ که پشت جلو پنجره و سپر پنهان شده است، نقش اصلی را ایفا می کند. استفاده از گیربکس 16 دنده ServoShift بسیار آسان است، این گیربکس بسیار دقیق نیز کار می کند. تعویض دنده با آن به راحتی صورت می گیرد و فاصله بین تعویض دنده ها نیز کم است.

تعویض دنده با گیربکس 12 دنده و تمام اتوماتیک MAN TipMatic نیز بسیار نرم انجام می شود. پدال کلاچ حذف شده است و نیاز به تعویض دنده دستی یا درگیر کردن کلاچ بر طرف شده است. در صورت نیاز به تعویض دنده دستی، راننده می‌تواند با استفاده از یک اهرم بسیار حساس این کار را انجام بدهد. حالت آف رود که از آپشن های این کامیون محسوب می شود، به طور خاص برای حرکت در ترافیک سنگین طراحی شده است و حرکت در ترافیک را به کار راحتی تبدیل می کند. گیربکس نیمه اتوماتیک و 12 دنده MAN TipMatic نیز از عملکردی خوب برخوردار است. از این گیربکس می توان بدون هیچ زحمتی و با استفاده از یک اهرم، هم به صورت دستی و هم به صورت تمام اتوماتیک استفاده کرد. در این جا نیز پدال کلاچ کنار گذاشته شده است و به دسته دنده نیز نیازی نیست. حواس راننده به هیچ عنوان پرت نمی شود و می تواند تمام توجه اش را به جاده بدهد.

کامیون مان TGS WW

حالت Cross-country نیز به طور خاص برای استفاده در سایت های ساخت و ساز و معادن طراحی شده است. انتخاب این حالت، کامیون را قادر می سازد با حالت دنده اتوماتیک، به راحتی در مسیرهای خارج جاده تردد کند. در این جا نیز تعویض دنده سریع، نقش اصلی را ایفا می کند. دنده ای که انتخاب می شود تا بیشترین حد ممکن درگیر باقی می ماند و سرعت نیز در همان حد حفظ می شود؛ هنگام شروع حرکت نیز گشتاور بالاتری تولید می‌شود. مبدل گشتاور ZF WSK440 در کنار گیربکس ZF TC-Tronic قرار می گیرد و می تواند حداکثر 250 تن بار را جابجا کند و به طور خاص برای حمل و نقل های بین المللی طراحی شده است. هنگامی که حداکثر عملکرد مورد نیاز باشد، گیربکس MAN TGS WW به همراه سیستم چهار چرخ محرک به کار گرفته می شود.

کامیون‌هایی که از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برند، به شاسی های AP نیز مجهز هستند که ناهمواری های سطح زمین را به خوبی جذب می کند و دارای قفل دیفرانسیل نیز می باشد. همه موتورها به صورت استاندارد مجهز به ترمز موتور EVB هستند. سیستم EVB قدرت ترمزگیری موتور را بیش از 60 در صد افزایش می‌دهد. ترمز موتور، عمر لنت ترمزها و قدرت ترمزگیری مکرر را افزایش می دهد، به این ترتیب، ایمنی کامیون و ایمنی راننده بالا می رود. شبکه مستحکم روی رادیاتور، هنگامی که در مسیرهای سنگلاخی و ناهموار حرکت می کنید از رادیاتور محافظت می کند. مدل هایی از کامیون مان TGS WW که دارای ارتفاع عادی هستند، بیشتر برای حرکت روی جاده مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند ضمن برخورداری از وزن کم، بارهای سنگین حمل کنند و همچنان کم مصرف باقی بمانند. فنر شمشی های شاسی جلو نیز در مقایسه با وزن زیادی که تحمل می کنند، بسیار سبک وزن به نظر می رسند.

سیستم تعلیق بادی ECAS کیفیت سواری را بسیار بالا می برد و بارها را صحیح و سالم به مقصد می رساند. کمپانی مان برای مدل های نیمه مرتفع و مرتفع، سیستم تعلیق TGS WW را ارائه می دهد تا پستی و بلندی ها بهتر جذب بشوند. نسخه های 2×4، 4×4، 4×6، 6×6، 4×8 و 8×8 نیز به بازار عرضه می شوند که اندازه فنرهای شمشی و تایر، در آن ها به ترتیب افزایش پیدا می کند. نسخه4×6 TGS WWبا سیستم تعلیق بادی و ظرفیت بار 13 تن نیز تولید می گردد که بیشتر در اروپا مورد استفاده قرار می گیرد.

کامیون مان TGS WW

نسخه های مرتفع کامیون مان TGS WW، برای فعالیت های معدن کاری مورد استفاده قرار می گیرند. در این گونه سایت ها، کار زیادی انجام می گیرد و در شبانه روز چند شیفت به نوبت عوض می شوند، بارهای سنگین جا به جا و گرد و خاک زیادی تولید می شوند و هم راننده و هم خودرو هر روز محک زده می شوند، به این ترتیب، کامیون های معدن باید بسیار مستحکم باشند، ارتفاع زیادی داشته باشند، از موتورهایی قوی بهره ببرند و هزینه تعمیر و نگهداری کمی داشته باشند. می توان با قاطعیت گفت کامیون مان 4×8 TGS WW 50.440 به همه نیازهای فوق پاسخ می گوید. این کامیون 50 تن ظرفیت دارد و به طور خاص برای حمل سنگ آهن و زغال سنگ از معادن رو باز طراحی شده است. شاسی تقویت شده ظرفیت حمل بار افزایش پیدا کند. از آن جایی که ایمنی حرف اول را می زند، این کامیون به سامانه الکترونیکی مدیریت ترمز MAN BrakeMatic و سیستم ترمز MAN PriTrader مجهز است. سیستم ترمز ESP نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است.

شاسی عقب از فولاد بسیار محکم ساخته شده است و ضمن برخورداری از استحکام بالا و وزن کم، بسیار انعطاف پذیر است و از ثبات بالایی برخوردار است. آرایه ای از سوراخ های ریز روی قسمت عقب وجود دارد که اتصال وسایل جانبی به کامیون را بدون نیاز به مته کاری امکان پذیر می کند. رنگ استفاده شده در شاسی عقب نیز نوع رنگ های مبتنی بر آب و دوستدار محیط زیست است و تضمین می کند اجزاء شاسی دچار خوردگی نخواهند شد.

کامیون مان TGS WW

کابین LX که در کامیون مان TGS WW مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار راحت و جادار است و دید خوبی از جاده و محیط اطراف در اختیار راننده قرار می دهد. راننده می تواند در صورت نیاز به جای خواب اضافی، صندلی شاگرد را بخواباند و از آن استفاده کند. پنجره واقع شده در پشت ستون میانی باعث می شود نور بیشتری وارد کابین بشود و راننده نیز دید بهتری از سمت چپ عقب داشته باشد. وزن پایین کابین باعث می‌شود گنجایش بار بیشتر بشود.

مزایا برای راننده

• محفظه های بار زیاد برای گنجاندن اسباب و اثاثیه

• جا برای ایستادن در جلو صندلی شاگرد

• دید واضح و گسترده از روی صندلی راننده

• تختخواب های راحت برای دو راننده در سفرهایی که به دو راننده نیاز است

مزایا برای کامیون داران و شرکت های حمل و نقل

• کابین سبک به منظور بالا رفتن ظرفیت بار

• کابین آیرودینامیک که به لطف دارا بودن از قسمت جلویی باریک تر، باعث کاهش مصرف سوخت می شود.

در صنعت حمل و نقل، کارآمدی و اطمینان هنگامی تضمین می شود که از حالت ها و وضعیت های خطرناک اجتناب شود. به همین دلیل، اولویت کمپانی مان ابداع و توسعه سیستم های ایمنی است.

تجهیزات ایمنی

کامیون مان TGS WW

سیستم کنترل پایداری (ESP)

  • این سیستم، پیوسته وضعیت کامیون را رصد می کند و به صورت اتوماتیک سیستم مدیریت موتور و ترمز را به کار می گیرد تا کامیون را از چپ شدن یا لیز خوردن حفظ کند.

کروز کنترل تطبیقی (ACC)

  • فاصله با وسیله نقلیه جلویی گاهی اوقات استباه تخمین زده می شود. کروز کنترل تطبیقی به صورت اتوماتیک فاصله با وسیله نقلیه جلویی را تنظیم می کند و خطر برخورد را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

سیستم هشدار عبور از خط (LGS)

  • این سیستم از دوربین استفاده می کند و هنگامی که کامیون از خط عبور کند با راننده هشدار می‌دهد و تا موقعیتش را در جاده اصلاح کند.

سیستم هشدار کمربند ایمنی

  • در کامیون ها، یک کمربند ایمنی که درست بسته شده باشد، همیشه ایمنی راننده و سرنشینان دیگر را تأمین می کند. کامیون TGS WW دارای یک هشدار صوتی است که در صورتی که راننده یا دیگر سرنشینان فراموش کرده باشند کمربندشان را ببندند، بسیتن آن را یادآوری می کند. اگر کامیون با سرعت بالای 15 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت باشد؛ یک صدای بوق به راننده هشدار می دهد که کمربند ایمنی اش را نبسته است. این بوق به مدت دو دقیقه شنیده می شود. این صدا در سرعت‌های زیر 15 کیلومتر یا هنگام حرکت با دنده عقب، به گوش نمی رسد تا راننده بتواند آزادانه و بدون بستن کمربند، کارش را انجام بدهد.

پایین آمدن مصرف سوخت، مستلزم نرم و روان کار کردن موتور است. به منظور حفاظت از منابع ارزشمند انرژی، وساین نقلیه سنگین باید تا بیشترین حد ممکن کم مصرف باشند. کمپانی مان برای مدل های 2×4، 2×6 و 4×6 کامیون TGS WW، پکیج EfficientLine را ارائه می کند. این پکیج، همه تجهیزات مربوط به کاهش مصرف را به کار می گیرد و مصرف سوخت در کامیون 440-HP 4×6 را بیش از 2.5 لیتر در هر صد کیلومتر کاهش می دهد. به این ترتیب، هزینه سوخت نیز کاهش پیدا می کند. به طور کلی، می توان گفت موتور کامیون های مان به لطف استفاده از فناوری های بالا، بسیار کم مصرف و دوستدار محیط زیست هستند. این موتورها قادرند بین 360 تا 540 اسب بخار نیرو تولید کنند و با استانداردهای Euro 2، Euro 3 و Euro 4 مطابقت داشته باشند.

کامیون مان TGS WW

سیستم تزریق سوخت فشار بالای Common Rail، توربوشارژر و سنجش مداوم گازهای اگزوز در کنار مواد مقاوم و سبک وزنی که موتور از آن ها ساخته شده است، همگی دست به دست هم داده اند تا این موتورهای دیزل بسیار کم مصرف باشند. استفاده از زه های آلومینیومی و حذف تایر زاپاس باعث شده است وزن این کامیون پایین بیاید و در نتیجه ظرفیت بار افزایش پیدا کند. چراغ های مخصوص رانندگی در روز نیز از نوع هالوژنی هستند و از لامپ های هالوژن معمولی برق کمتری مصرف می کنند. رکاب های جانبی و طراحی آیرودینامیک بدنه باعث شده اند، مقاومت هوای کامیون.سوخت پایین بیاید. اگر محدود کننده سرعت روی 85 کیلومتر بر ساعت تنظیم شود، مقاومت هوا کاهش پیدا می کند و مصرف سوخت کمتر می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>