اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گربن

مالاشیت گرین برای رنگ آمیزی اسپورهای باکتریایی به روش شفر و فولتون استفاده می شود. همچنین می تواند به عنوان یک رنگ ساده برای سلول های باکتریایی و به جای متیل سبز استفاده شود. اسپور نوعی باکتری خفته است که به آن اجازه می دهد در شرایط سخت محیطی زنده بماند.

مالاشیت گرین یک ماده شیمیایی سمی است که از تری فنیل متان به دست می آید. این ماده هم رنگ است و هم داروی قارچ کش، باکتری کش و انگل کش. استفاده طولانی مدت و بیش از حد آن می تواند باعث سرطان شود و کاربرد آن در بخش پرورش آبزیان ممنوع است.این ترکیب برای آزمایشات مختلف در بخش دام و طیور و آبزیان استفاده می شود و مناسب برای آزمایش سریع در انواع شرکت ها، آژانس های و بخش های نظارتی است.

مالاشیت سبز یک ترکیب آلی و ساده ترین رنگ تری فنیل متان با فرمول شیمیایی C23H25ClN2 است که به رنگ سبز ظاهر می شود. از آن به عنوان رنگ سبز در صنعت نساجی استفاده می شود و به طور سنتی به عنوان رنگ برای موادی مانند ابریشم، چرم و کاغذ کاربرد دارد. همچنین به دلیل خواص ضد قارچی در آبزی پروری شناخته شده است و در آکواریوم ها به عنوان ضد قارچ، ضد باکتری و ضد انگل استفاده می شود. از آن برای کنترل قارچ Saprolegnia استفاده می شود، یک مخمر آبی که تخم ها و بچه ماهی ها را می کشد.

مالاکیت سبز را با تراکم بنزالدهید و دی متیل انیلین تولید می کنند. هنگامی که بنزالدهید و دی متیل انیلین را در حضور کلرید باهم واکنش می دهند، یک پایه لوکو (که یک پایه بی رنگ است) تشکیل می شود و سپس این پایه را با کلرید هیدروژن اضافی اکسید کرده و ترکیب سبز مالاشیت را به دست می آوریم. در اینجا بنزالددهید و دی متیل انیلین با نسبت مولکولی 1: 2 با یکدیگر واکنش نشان می دهن

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>