اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گربن

این تصور غلط اغلب وجود دارد که می گوید اگر رنگ یک محصول در آب محو می شود، دیگر تأثیری ندارد. در برخی موارد، این ممکن است درست باشد (Permanganate Dip یک مثال واقعی است)، اما در بیشتر موارد، اینطور نیست. مطمئناً اگر آب بعد از افزودن آبی بماند، می توان به درستی گفت که مالاکیت سبز در آب وجود دارد.

با گذشت زمان، شکل آبی به یک شکل بی رنگ تبدیل می شود، اما این فرم بی رنگ به دلیل توانایی آن در ورود به سلول ها فعال ترین فرم است. آنچه که باید به آن توجه کنید این است که در دما و pH بالا (یا سختی آب بیشتر)، این تغییر از آبی به بی رنگ سریعتر اتفاق می افتد. بنابراین "رنگ آبی" در آب نشان دهنده میزان مالاکیت سبز یا اثربخشی آن نیست.

به عنوان رنگ

مالاشیت سبز می تواند به عنوان رنگی برای ابریشم، چرم و کاغذ استفاده شود. رنگ سبز مالاکیت تجاری رنگدانه ای است که در محلول گرم اسید اگزالیک حل شده و خنک می شود تا کریستال اگزالات C23H24N2. C2H2O4.2 به دست بیاید.

مالاکیت سبز می تواند به عنوان یک عامل رنگ آمیزی بیولوژیکی برای رنگ آمیزی سلول ها یا بافت های سلولی به رنگ آبی-سبز برای تحقیقات مناسب در زیر میکروسکوپ استفاده شود. می توان از آن برای رنگ آمیزی سلول های میزبان عفونت ویروسی گیاهی، رنگ آمیزی باکتری ها، اسپورها و گلبول های قرمز خون و تخم کرم های گرد استفاده کرد.

به عنوان قارچ کش

مالاشیت سبز می تواند برای درمان انگل ها، قارچ ها یا عفونت های باکتریایی ماهی یا تخم ماهی استفاده شود. این ترکیب به ویژه در برابر قارچ Saprolegnia موثر است. تخم ماهی در مزارع پرورش ماهی می تواند به این قارچ آلوده شود.مالاشیت سبز معمولاً برای درمان محصولات آب شیرین تحت تأثیر انگل ها استفاده می شود. از آن به عنوان عامل باکتریواستاتیک یا عامل آموز آمینو استفاده می شود.

این رنگ دارای سمیت بالا، باقی مانده زیاد و سایر عوارض جانبی بر روی موجودات دریایی مانند کپور چرب و گربه ماهی است. بنابراین، معمولاً فقط نصف آن قابل استفاده است.این ترکیب به عنوان معرف پلی ساکارید باکتریایی و عنوان معرف تشخیصی بالینی (اندازه گیری فسفات معدنی) استفاده می شود. مالاشیت سبز همچنین برای اندازه گیری فوتومتری گالیم، تانتالوم و آنتیموان استفاده می شود.

مالاشیت سبز همچنین برای اندازه گیری فوتومتری کاتالیزوری تنگستن؛ آزمایش نقطه ای برای سولفیت و سریم و تنگستن؛ به عنوان شاخص اسید و پایه، pH 0.0 (زرد) ~ 2.0 (سبز)، 11.6 (آبی-سبز) ~ 14 (بی رنگ) استفاده می شود و همچنین به عنوان شاخص ردوکس استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>