اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات خشکبار به دبی:
یکی از مهم ترین مقاصد تجاری ایران دبی است و صادرات خشکبار به دبی، تنها یکی از لاین های صادراتی ایران به دبی محسوب می شود.

ترخیص

البته تجارت با دبی نه تنها برای ایران، بلکه برای تمامی کشورهای جهان بسیار مهم است؛ چرا که دبی را به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری دنیا می شناسند و از آن جایی که ظرفیت خرید در بازار دبی بسیار بالا است، تمامی کشورهای صادر کننده تمایل دارند تا از این ظرفیت بالا به منظور فروش محصولات و کالاهای خودشان استفاده نمایند.

در نظر داشته باشید که علاوه بر ظرفیت بالای خرید بازار داخلی دبی، این کشور در روابط تجاری با تمامی کشورهای بزرگ و کوچک دنیا به صورت کاملا گسترده و موفقیت آمیز ظاهر شده است.

بنابراین همین دو دلیل ذکر شده کافیست تا انجام فعالیت های تجاری در خود دبی و یا تجارت با دبی، یکی از مهم ترین هدف های تجاری برای کشورهای دنیا محسوب شود. پس در توصیف دبی همانا کافیست که آن را شاهراه تجارت با کل کشورهای خاورمیانه، در کل دنیا می شناسند.

اما اهمیت تجارت دبی با ایران فارغ از تمامی اهدافی که سایر کشورها دنبال می کنند، موارد دیگری همچون دور زدن تحریم ها و دسترسی به بازار جهانی نیز می باشد.

در واقع دبی را می توانیم به عنوان یک راه نجات برای تجارت ایران در نظر بگیریم؛ راهی که محصولات ایرانی بتوانند در ابعاد جهانی ارائه شده و به فروش برسند. دبی به نوبه ی خود کشور ثروتمندی است و روابط تجاری بسیار خوبی با کل دنیا دارد؛ اما لازم است بدانید که این کشور در ارتباط با تولید محصولات کشاورزی و غیره به هیچ وجه فعالیت چشمگیری ندارد و تمام نیازهای داخلی خود را به واسطه ی واردات خشکبار و انواع میوه ها تامین می کند.

صادرات خشکبار به دبی نیز مانند صادرات محصول به دیگر کشورها، دارای مقررات و قوانین خاص خودش است که این قوانین توسط کشور مقصد و مبدا تعیین می شود. برای اینکه یک تاجر بتواند در زمینه صادرات خشکبار به دبی، به گونه ای موفقیت آمیز ظاهر شود، نیاز است که بر تمامی قوانین مربوط به صادرات و واردات کشور خود و همچنین دبی تسلط داشته باشد.

چگونگی صادرات خشکبار به دبی:
همانطور که اطلاع دارید از مهم ترین صادرات غیر نفتی ایران، می توان به صادرات خشکبار اشاره کرد. ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع خشکبار در بالاترین نوع کیفیتشان در کل دنیا معروف است؛ پس طبیعی است که کشوری مانند دبی که تقریبا در همسایگی ایران قرار دارد و ایران و بازرگانان ایرانی روابط خوبی با این کشور دارند از واردات انواع خشکبار ایرانی عقب بماند. در واقع درصد زیادی از خشکبار تولیدی در ایران، سالانه به مقصد دبی از ایران خارج می شوند.

در نظر داشته باشید که نه تنها صادرات خشکبار به دبی، بلکه تمامی امور مربوط به تجارت با دبی به دلیل وجود تعداد زیادی از انواع بنادر، فرودگاه های مدرن و پارکینگ های کانتینرهای حمل و نقل با سرعت بالایی انجام می شود.

توضیح مختصری که نیاز است درباره ی ازدیاد گمرک های ترخیص، ارسال کالا در دبی و ارتباط آن با کیفیت بالای تجارت با دبی بیان کنیم این است که طبیعتا هر چقدر سرعت وارد کردن و ترخیص کالا و همچنین بررسی و ارسال کالا در گمرک یک کشور سریع تر انجام شود، به تبع ریسک فساد و یا خراب شدن محموله های وارداتی و صادراتی در آن کشور نیز تا حد قابل توجهی پایین می آید و همین موضوع اکثر بازرگانان در سراسر دنیا را راغب می کند تا برای تجارت با چنین کشوری از یکدیگر پیشی بگیرند.

البته در ارتباط با صادرات خشکبار به دبی، نگرانی در رابطه با فساد محموله ی صادراتی و خراب شدن محصولات وجود ندارد و به صورت کلی خشکبار جزء آن دسته از محصولاتی می باشد که ریسک صادرات و واردات آن ها بسیار کم بوده و تجار با خیال راحت می توانند برای تجارت آن اقدام نمایند.

جهت صادرات خشکبار به دبی نیز مانند صادرات دیگر کالاها، باید یک سری اصول اولیه رعایت شود. مهم ترین گامی که برای صادرات خشکبار به دبی باید برداشته شود، اجرای یک استراتژی بازاریابی صادراتی قوی در دبی است.

البته تعداد زیادی از تجار وجود دارند که برای صادرات خشکبار به دبی یا انجام هر گونه فعالیت تجاری خود، اقدام به ثبت شرکت در دبی می کنند؛ اما چه برای بازرگانان فعال در داخل کشور و چه بازرگانان فعال در خود دبی، بازاریابی یکی از مهم ترین اصول صادرات خشکبار محسوب می شود.

پس از اینکه بازاریابی به بهترین نحو انجام شد، نوبت به صدور پیش فاکتور و توافق دو طرف بر ویژگی ها و قیمت محصول خواهد رسید. پس از امضای فاکتور پروفرما نیز، بسته بندی و ارسال کالا انجام خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
غلام شیردل:
صادرات خشکبار دارم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

شهاب هادی فرد:
تولید کننده خشکبار گردو بادام فندق کشمش الوچه قیصی هستم برای صادرات به دوبی می خوام فعالیت کنم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

اکبر امیری:
تولید کننده گردو بادام کشمش الوچه قیصی هستم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

امیدباغچقی:
سلام بنده تولید کننده درب وپنجره دوجداره هستم جهت صادرات به دبی باید چه کاری انجام بدم. ممنون
پاسخ زینگ:
سلام
. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
جهت مشاوره تخصصی با شماره 02174361000 هماهنگ فرمایید

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>