اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات تخمه آفتابگردان به عراق:
نه تنها صادرات تخمه آفتابگردان به عراق، بلکه صادرات هر محصول دیگری به عراق می تواند یکی از تجارت های پرسود برای تجار ایرانی باشد.

ترخیص3

همان طور که می دانید عراق یک کشور جنگ زده است که آسیب های جدی زیادی بر اثر این جنگ ها بر تن اقتصاد و سیاست و تجارت این کشور وارد شده.

متاسفانه یا خوشبختانه این موضوع، بازار داخلی عراق را به یکی بهترین و نزدیک ترین گزینه ها برای صادرات انواع کالا و محصول برای ایران، تبدیل نموده است. یکی از همین نمونه ها، صادرات تخمه آفتابگردان به عراق است.

علاوه بر شرایط بد اقتصادی، سیاسی و تجاری عراق، دلیل دیگری نیز وجود دارد که عراق را به یکی از بهترین گزینه های تجارت برای بازرگانان ایرانی تبدیل کرده است؛ در واقع عراق یکی از همسایگان نزدیک ایران است و بزرگ ترین و طولانی ترین مرز خاکی مشترک را با ایران دارد.

این مرز طولانی و امن، شرایط را نه تنها برای صادرات تخمه آفتابگردان بلکه برای صادرات محصولات و خدمات دیگر نیز فراهم می کند.

بنابراین مشکلاتی که ممکن است در مسیر صادرات تخمه آفتابگردان به عراق وجود داشته باشد، آنقدر جدی نخواهد بود.

البته که موارد ذکر شده، می توانند بستر مناسبی را برای صادرات تخمه آفتابگردان فراهم کنند اما این دلیل نمی شود که بازرگانان ایرانی برای این صادرات، خارج از چهارچوب استاندارد و تعیین شده بر طبق قوانین، عمل نمایند.

صادرات تخمه هندوانه:
صادرات تخمه هندوانه نیز در کنار صادرات تخمه آفتابگردان، یکی از لاین های تجاری ایران است. رونق صادرات این محصول در ایران به سال های اخیر بر می‌گردد و خوشبختانه با اقبال خوبی هم مواجه شده است.

صادرات تخمه هندوانه معمولا می تواند در سه حالت متنوع انجام شود؛ تخمه هندوانه ژاپنی، تخمه هندوانه بو داده و تخمه هندوانه خام. در بین این موارد تخمه هندوانه ژاپنی از پرطرفدارترین انواع تخمه هندوانه می باشد. این تخمه در کیفیت های مختلفی در ایران تولید می شود و می تواند به سایر کشورها نیز صادر شود.

صادرات تخمه هندوانه نیز با توجه به مواردی که در ارتباط با صادرات تخمه آفتابگردان ذکر کردیم، باید بر طبق اصول و استانداردهای تعیین شده انجام شود.

بهداشتی و استاندارد بودن بسته بندی این محصولات، از مهم ترین عوامل تأثیر گذار بر صادرات این محصول خواهند بود. این محصولات نیز مانند تخمه آفتابگردان می توانند به صورت بسته بندی و یا فله ای به کشورهای دیگر صادر شوند.

البته که قیمت تخمه هندوانه به صورت بسته بندی به مراتب بالاتر از قیمت تخمه هندوانه به صورت فله خواهد بود. برای صادرات تخمه هندوانه، معمولا از نوع خام و بونداده ی آن استقبال بیشتری می شود.

اما با این حال این تخمه ها می توانند در طعم های زعفرانی، نمکی و آویشنی و به صورت بوداده نیز تولید و توزیع شوند. در نهایت اگر قصد فعالیت در زمینه ی صادرات انواع تخمه ی ایرانی را دارید، بهتر است بدانید که در صادرات این محصولات، کیفیت بالا حرف اول را می زند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
آرمان اشکان :
سلام وقت بخیر تولید کننده تخمه هندوانه هستم اعلا درجه 1 درجه2 درجه 3
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>