اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مراحل صادرات آب معدنی به کشورهای دیگر چگونه است؟
برای صادرات هر یک از انواع کالاها بهتر است به خوبی با مراحل صادرات آن آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید در کمترین زمان حجم زیادی از کالاهای مورد نظر خود را صادر کنید و سود زیادی هم از فروش آنها به دست آورید.

ترخیص8

بنابراین برای صادرات آب معدنی هم باید به خوبی مراحل آن را در نظر داشته باشید. برخی از مهم ترین این مراحل که شما باید به آنها آشنایی داشته باشید به عبارت زیر می باشند:

تأسیس شرکت بازرگانی:
شما برای صادرات آب معدنی ابتدا باید یکی از شرکت های بازرگانی را که در زمینه خاصی فعالیت دارد تأسیس کنید. در واقع شما کارت بازرگانی که برای صادرات کالا دریافت می کنید برای صادرات کالایی مربوط به آن کارت می باشد.

هر یک از مدارکی که نیاز است را باید ارائه دهید تا شرکت بازرگانی تان را به ثبت برسانید. البته که شما قادر خواهید بود از شرکت های بازرگانی که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت های لازم را دریافت کنید.

افتتاح حساب بانکی:
تجارت شما بسته به حساب بانکی که افتتاح کرده اید باید انجام شود. شما بهتر است برای صادرات آب معدنی حساب بانکی را افتتاح کنید تا هزینه کالای ارسال شده را به صورت ارز دریافت نمایید. این هزینه دریافتی باید بر اساس قیمتی باشد که با خریدار توافق نموده اید.

شما می توانید هر یک از انواع حساب های بانکی که مربوط به تجارت می باشد را افتتاح کنید تا بتوانید به راحتی صادرات و واردات کالای مورد نظر خود را انجام دهید.

بازاریابی برای صادرات آب معدنی:
بازاریابی صادرات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شما باید به خوبی این مورد را برای صادرات کالاهای خود در نظر داشته باشید. در واقع شما باید نسبت به کشور مقصد، نوع و حجم کالای صادراتی را شناسایی کنید و بعد از بررسی دقیق بازار هدف، اقدام به صادرات کنید.

در صورتی که شما مشتریان کالای ارسال شده خود را به خوبی انتخاب کنید می توانید حجم مشخص شده ای از کالا را به آنها برای ارسال، پیشنهاد دهید. کارشناسانی که در شرکت های بازرگانی فعالیت دارند به خوبی می توانند بازاریابی کالاهای صادراتی شما را انجام دهند.

صدور پیش فاکتور آب معدنی:
صادر کردن فاکتور پروفرما یکی از مهم ترین مراحلی است که برای صادرات آب معدنی باید به آن دقت داشته باشید. در این فاکتور هر یک از اطلاعاتی که مربوط به کالا می باشد را می توانید وارد کنید و به امضاء برسانید. شما باید دقت داشته باشید که این فاکتور را خریدار هم باید امضاء کند. زمان صادرات کالا باید هر یک از اطلاعات و مواردی که درون فاکتور وجود دارد را رعایت نمایید.

بسته بندی و آماده سازی:
بسته بندی کردن و آماده سازی از دیگر مراحلی است که زمان صادرات آب معدنی باید به آن دقت داشته باشید. شما باید بسته های آب معدنی را بر اساس درخواست مشتری درون بار قرار دهید. در واقع شما روی فاکتور پروفرما بسته ها و نحوه آنها را باید وارد کنید و بر اساس آن قرارداد کالا را ارسال نمایید.

دقت داشته باشید که مطمئن و ایمن بودن بسته بندی کالاها اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. بسته بندی غیراصولی می تواند سبب آسیب رسیدن به محموله های صادراتی شود.

مشخص کردن بهای گمرکی صادرات آب معدنی:
مشخص کردن تعرفه گمرکی نیز از دیگر مراحلی است که باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. ترخیص کارانی که در شرکت بازرگانی فعالیت دارند می توانند هزینه مناسبی را جهت صادرات کالا برای شما تعیین کنند. البته که باید بدانید این هزینه بسته به حجم کالای شما و شیوه ارسال صادرات تا حدی متغیر می باشد و شما باید به خوبی در این مورد اطلاعات لازم را داشته باشید.

اظهار کالای صادراتی به گمرک:
شما می توانید در این مرحله کالای خود را با در دست داشتن مدارکی که تهیه کرده اید به گمرک ببرید تا ارسال کنید. برای ارسال کردن کالا باید به خوبی این مرحله را در نظر داشته باشید. دریافت کردن اظهارنامه گمرکی کالا اهمیت بسیار زیادی دارد و کارشناسان گمرک هم به خوبی این مورد را در نظر دارند.

شما هم باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید. هر اطلاعاتی که در مورد کالا وجود دارد، بایستی در این اظهارنامه آورده شود. برای صادرات آب معدنی این مرحله اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

دریافت مجوز صادرات آب معدنی از ارگان های مربوطه:
از دیگر مراحلی که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید برای صادرات آب معدنی به آن دقت داشته باشید دریافت مجوزهای لازم می باشد. هر یک از انواع کالاها برای صادرات به مدارک و مجوزهای خاصی نیاز دارند. شما باید این مدارک را آماده کرده و از ارگان هایی که در این زمینه فعالیت می کنند آنها را دریافت کنید.

دقت داشته باشید که برای دریافت این مجوزها باید در مورد هر یک از آنها اطلاعات لازم را داشته باشید و به صورت کامل آنها را دریافت کنید. دقت داشته باشید که در صورت نا آشنا بودن با این مدارک بهتر است با شرکت های بازرگانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا آنها برای شما مجوزهای مورد نیاز را دریافت کنند.

بیمه کردن بار آب معدنی:
شما پیش از اینکه به این مرحله از صادرات آب معدنی برسید باید به خوبی شرکت های حمل و نقل را شناسایی کنید و یکی از آنها را برای حمل بار خود انتخاب نمایید.

شما می توانید کالای خود را برای صادرات و ارسال به کشور مورد نظر خود به این شرکت ها بسپارید. آنها کالای ارسال شده شما را بیمه می کنند تا در کمترین زمان و با امنیت بالا به کشورهای مقصد ارسال شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>