اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

علت سودآوری صادرات آب معدنی به کویت:
کویت یکی از کشورهای همسایه ایران است که از موقعیت مناسب تجاری برخوردار است. این کشور از نظر جغرافیایی به ایران نزدیک بوده و از آنجایی که آرامش و ثبات اقتصادی در این کشور مطلوب است، به راحتی با کشورهای مختلف جهان ارتباط تجاری برقرار می کند.

ترخیص12

ایران از سال های دور حضور پررنگی در این کشور داشته اند. حتی باید بگوییم بسیاری از فعالان اقتصادی در مناطق جنوب ایران، با کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کشور کویت رابطه اقتصادی مناسبی دارند.

تجارت با این کشور مزایای زیادی را برای تاجران به همراه دارد. زیرا کویت از جمله کشورهایی است که به آبهای آزاد بین المللی دسترسی داشته و همین مسئله این کشور را به مرکز مهم تجاری و بازرگانی در منطقه تبدیل کرده است.

صادرات آب معدنی به کویت یکی از سودآورترین صادراتی است که ایران با این کشور دارد. زیرا این کشور از آب آشامیدنی مناسبی برخوردار نیست.

تاجرانی می توانند در تجارت به موفقیت زیادی دست یابند، که بتوانند نیازهای بازار مصرف را بررسی کنند. از این رو تاجرانی که اقدام به صادرات آب معدنی به کشور کویت می نمایند، موفق شده اند در طی سال های اخیر به سود خوبی دست یابند.

البته این کشور به دلیل نداشتن موقعیت مطلوب کشاورزی، محصولات متنوع دیگری همچون مواد غذایی، دانه های روغنی، انواع سبزیجات، انواع میوه و مرکبات و موارد دیگر را نیز وارد می کند. که عمده وارد کننده این محصولات به کشور کویت، تاجران ایرانی هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>