اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آب معدنی در ارمنستان:
ارمنستان با داشتن آب و هوای ملایم و پر آب در میان کشورهای منطقه خاورمیانه به شمار می رود. چشمه های آب بسیاری در این کشور وجود دارد که دسترسی به آب معدنی را برای مردم کشور ارمنستان آسان نموده است.

ترخیص15

البته لازم به ذکر است که آب لوله کشی این کشور قابل آشامیدن بوده و از این رو مردم ارمنستان نیازی به خرید آب معدنی ندارند.

شهر جوموک در کشور ارمنستان در زمینه تولید آب معدنی فعالیت می کند. در حالی که این شهر یک منطقه گردشگری نیز به شمار می رود و از طبیعت زیبایی نیز برخوردار است.

قیمت آب معدنی در ارمنستان به دلیل داشتن آب کافی مناسب است. به همین دلیل این کشور نیز در زمینه صادرات آب معدنی فعالیت مناسبی دارد.

چشمه آب گازدار در جرموک هر ساله رونق بیشتری می گرید و از آنجایی که این آب آشامیدنی خواص درمانی دارد، تاجران زیادی به فکر صادرات این آب معدنی افتاده اند.

البته کشور ارمنستان نیز در طی سال های اخیر با افزایش تعرفه مصرف آب مواجه شده است. که علت آن مصرف نادرست از آب شرب در این کشور است.

قیمت صادرات آب معدنی به کشور روسیه:
قیمت آب معدنی در روسیه به دلیل وجود چشمه های آب آشامیدنی زیاد، نسبت به دیگر کشورهای دنیا کمتر است.

هزینه یک بطری آب معدنی کوچک در کشور روسیه معادل 0.50 دلار است. آب معدنی نسبت به آب آشامیدنی و معمولی از مواد معدنی و درجه حرارت متفاوتی برخوردار است.

علت این مسئله نیز بسته بندی آب های معدنی از چشمه های طبیعی یا مصنوعی است که ایجاد می شود.

آب چشمه که از آن برای صادرات آب معدنی استفاده می کنند، خود دارای نمک هایی است که در زمان عبور از سطح زیرزمینی در آن حل می شوند.

مقدار این نمک ها در آب های معدنی اصولا بیشتر بوده و با ترکیبات دیگری درون آب های معدنی وجود دارند. تمام انسان ها بر روی کره زمین می توانند از آب های معدنی استفاده کنند.

اما از این میان باید به برخی از افراد اشاره کنیم که استفاده از آب معدنی برای آنها خاصیت درمانی در پی دارد.

مردم روسیه بیشتر آب های معدنی را به دلیل خواص درمانی که دارند مورد استفاده قرار می دهند. زیرا در این کشور چشمه های آب معدنی زیادی وجود دارد که آب معدنی های مطلوبی در اختیار مردم روسیه قرار می دهد.

حتی باید بگوییم وجود چشمه های آب معدنی از جمله دلایلی است که بسیاری از گردشگران این کشور را برای تفریح و سفر انتخاب می کنند.

با این حال روسیه از جمله کشورهای است که واردکننده آب معدنی و محصولات کشاورزی است.حتی می توانیم واردات آب و آب معدنی به این کشور را جزو 5 اقلام وارداتی مهم به این کشور به شمار آوریم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علیرضا امانی:
در زمینه صادرات آب آشامیدنی و معدنی به یورواستات.. روسیه
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>