اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات به ترکمنستان و آگاهی از قوانین بانکی:
از مشکلاتی که در بانک های این کشور برای جابه جایی پول حاصل از صادرات به ترکمنستان دارید، این است که برای برداشت پول از بانک ها باید قرار داد خرید کالا را ارائه کنید.

ترخیص16

بانک ایرانی که تحت نظارت بانک مرکزی ترکمنستان می باشد کمک چندانی نمی کند و تسهیلات مناسبی را ارائه نمی کند.

واحد پول این کشور منات است و بانک ها با این واحد پول کار می کنند. برای جابه جایی پول در این کشور می توانید از صرافی های ایرانی حاضر در این کشور استفاده کنید.

تعرفه گمرکی برای ترخیص کالا در صادرات به ترکمنستان:
تعرفه های گمرکی در ترکمنستان طبق قانون نیست و با توجه به قیمت گذاری گمرک انجام می شود. از مشکلات دیگر صادرات به ترکمنستان، گمرک این کشور این است که به فاکتورهای ایران در طی صادرات بی توجه می باشند.

ترکمنستان اجازه نمی دهد تا خودروهای ایرانی در آن کشور تردد کند مگر اینکه اقامت شش ماهه گرفته باشند ولی در ایران یک ترکمن می تواند به راحتی در جاده های ایران به مدت یک ماه تردد کند.

حتی اگر کالای فاسد شدنی هم داشته باشید برای عبور از ترکمنستان باید در گمرک معطل شوید و اگر کالای شما فاسد هم شود کسی پاسخگو نخواهد بود.

چه محصولاتی برای صادرات به ترکمنستان می باشد؟
از محصولاتی که برای صادرات به ترکمنستان ارسال می شود می توان به مواد غذایی، وسایل نقلیه، تجهیزات، وسایل خانگی، مواد شیمیایی و لوازم برقی و مصالح ساختمانی مانند انواع لوله و شینگ های پلی اتیلن و سیمان سفید و عایق های ساختمانی اشاره کرد.

صادرات سیب زمینی به ترکمنستان از جمله صادرات محصولات کشاروزی به این کشور است علاوه بر آن سیب، پیاز، موسیر نیز از دیگر اقلامی است که صادر می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>