اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تیلوز

برای تهیه این ترکیب شیمیایی سلولز پنبه خالص شده با یک محلول قلیایی در دمای 35 تا 40 درجه سانتیگراد به مدت نیم ساعت تحت تیمار قرار می گیرد. سلولز پنبه فرآوری شده در یک مخزن اتریفیکاسیون قرار داده می شود و پروپیلن اکسید و متیل کلرید به صورت متوالی به آن اضافه می شوند.

مخزن در دمای 50 تا 80 درجه سانتی گراد به مدت 5 ساعت اتریفیکاسیون می شود. سپس مقدار مناسبی از اسید کلریدریک و اسید اگزالیک برای افزایش حجم به مخزن اضافه می شود. هنگامی که میزان رطوبت مواد کمتر از 60٪ شد، محصول به دست آمده را جدا کرده و خشک می کنند.

تیلوز HKP200000 دارای خواص ترموژل است و همانطور که گفته شد در آب سرد متورم شده و یک محلول کلوئیدی شفاف یا کمی کدر تولید کند. حلالیت این ترکیب شیمیایی با ویسکوزیته تغییر می کند. هرچه ویسکوزیته کمتر باشد، حلالیت بیشتر است. تفاوت های زیادی در عملکرد تیلوز با مشخصات مختلف وجود دارد. این ترکیب شیمیایی تحت تأثیر مقدار pH آب قرار نمی گیرد. محلول آبی آن دارای فعالیت سطحی، شفافیت بالا و خواص پایدار است.

این ترکیب شیمیایی پراکندگی شن و ماسه در سیمان را بهبود می بخشد. همچنین انعطاف پذیری و حفظ آب ملات را تا حد زیادی بهبود می دهد. تیلوز می تواند استحکام سیمان را افزایش داده و از ترک خوردن آن جلوگیری کند.تیلوز انعطاف پذیری و حفظ آب ملات کاشی فشرده را بهبود می بخشد. این ترکیب شیمیایی نیروی پیوند سیمان کاشی را بهبود داده و از پودر شدن آن جلوگیری می کند.

این ترکیب شیمیایی به عنوان یک عامل تعلیق کننده باعث بهبود سیالیت و چسبندگی به بستر می شود.از تیلوز HKP 200000 به عنوان یک خمیر به جای مواد طبیعی در گچ بری استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی می تواند حفظ آب را بهبود ببخشد و نیروی پیوند با بستر را بهبود دهد. تیلوز باعث بهبود حفظ آب و چسبندگی بهتر گچ به بستر می شود. این ترکیب سیالیت و حفظ آب بتونه مبتنی بر لاتکس رزین را بهبود می بخشد.

تیلوز به عنوان یک نرم کننده برای رنگ لاتکس استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی در بهبود خواص جابه جایی و سیالیت رنگ و پودر بتونه موثر است.از این ترکیب شیمیایی به عنوان چسب قالب گیری اکستروژن برای مواد هیدرولیک مانند سیمان-آزبست استفاده می شود. تیلوز می تواند سیالیت سیمان را بهبود ببخشد و محصولات قالب گیری یکنواختی را ارائه می دهد.تیلوز به دلیل عملکرد ضد آنزیمی و ضد باکتریایی خود به عنوان چسبنده برای دیوارهای شنی استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>