اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلسیم

این ترکیب شیمیایی به طور گسترده به عنوان افزودنی بتن در صنعت ساختمان استفاده می شود. همچنین به عنوان افزودنی سیمان در صنعت ساختمان سازی برای افزایش مقاومت محصولات سیمانی استفاده می شود. این ترکیب برای بهبود مقاومت بلوک، آجر، بتن و چسب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کلسیم فرمات سختی محصولات را افزایش داده و زمان گیرش را نسبت به سیمان معمولی کاهش می دهد. علاوه بر این، به جلوگیری از خوردگی فلزات در فعالیت های ساختمانی کمک می کند.

بر اساس درجه، بخش گرید صنعتی این ترکیب شیمیایی سهم عمده ای از بازار را در سال 2020 به خود اختصاص داده است. دلیل این امر تقاضای زیاد برای کلسیم فرمات درجه صنعتی در کاربردهای مختلف مانند گیرش بتن، افزودنی های کاشی و دباغی چرم بوده است. با توجه به گسترش صنعت ساخت و ساز و افزایش تقاضا برای درجه صنعتی این ترکیب شیمیایی در صنعت دباغی، انتظار می رود این روند در دوره های پیش رو افزایش داشته باشد.

همچنین درجه خوراکی این ترکیب شیمیایی با افزایش آگاهی در مورد بهبود کیفیت گوشت، ممنوعیت محرک های رشد آنتی بیوتیکی و افزایش تولید مواد اولیه رو به افزایش است. استفاده دیگر از درجه خوراکی این ترکیب شیمیایی در درمان بیماری سیلو است. استفاده از این ترکیب شیمیایی در درمان بیماری سیلو، باعث سرکوب تشکیل محصولات واکنش جانبی مانند اسید پروپیونیک می شود و در عین حال تشکیل اسید لاکتیک مطلوب را تقویت می کند.

مزایای استفاده از کلسیم فرمات در خوراک حیوانات

از این ترکیب شیمیایی در خوراک حیوانات برای کاهش مقدار pH دستگاه گوارش استفاده می شود. کلسیم فرمات به عنوان یک بافر عمل می کند و منجر به ثبات مقدار pH دستگاه گوارش حیوان شده و در نتیجه با مهار انتشار باکتری های مضر، باعث ترویج رشد میکروارگانیسم های مفید در دستگاه گوارش حیوان می شود.

این ترکیب شیمیایی باعث پویایی حیوان شده و به عنوان یک افزودنی خوراک، می تواند اشتهای حیوانات را افزایش داده و میزان اسهال در حیوانات را کاهش دهد. مطالعات نشان داده است که 1.3٪ کلسیم در رژیم غذایی می تواند نرخ تبدیل خوراک را 7تا 8 درصد بهبود ببخشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>