اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلسیم

رشد بخش صنعتی کلسیم فرمات به این دلیل است که به عنوان تسریع کننده سیمان، تولید بتن و ملات پایه سیمانی، بلوک و ورق سیمانی و سایر محصولات پایه سیمانی مورد نیاز در صنعت ساختمان استفاده می شود. کلسیم فرمات باعث افزایش خواص سیمانمانند افزایش سختی و زمان گیرش کمتر، جلوگیری از خوردگی زیرلایه های فلزی و جلوگیری از ترک خوردگی می شود. بنابراین، افزایش مصرف سیمان در صنعت ساختمان، بازار این ترکیب شیمیایی را هدایت می کند.

این ترکیب شیمیایی یکی از ترکیبات آلی فلزی است که برای افزایش قابل توجه کیفیت و خواص چسبندگی کاشی استفاده می شود. کلسیم فرمات کاربردهای گسترده ای در حلال های غیر آبی دارد. این ترکیب شیمیایی در نقش مواد افزودنی، چسبندگی را بهبود می بخشد و یک تسریع کننده استحکام بسیار کارآمد است. این ترکیب شیمیایی در بسیاری از محصولات از جمله چسب ها و درزگیرها، پرکننده ها، بتونه ها، گچ، خاک رس مدل سازی و کودها استفاده می شود.

علاوه بر این، کلسیم فرمات به طور گسترده برای استفاده در محیط های داخلی مانند مایعات شستشوی ماشین، شوینده ها، محصولات مراقبت از خودرو، رنگ ها و پوشش ها، عطرها و خوشبو کننده های هوا استفاده می شود.

کاربرد در صنعت دامپروری

کلسیم فرمات در حال حاضر برای استفاده به عنوان نگهدارنده در خوراک برای همه گونه های جانوری نیز استفاده می شود. با این حال، به عنوان یک افزودنی غذایی در اروپا مجاز نیست. مطالعه در مورد عوارض کلسیم فرمات برای جوجه ها و گاوها، نشان داده است که این ترکیب شیمیایی هیچ اثر نامطلوبی بر ایمنی این موجودات نداشته است. همین مطالعات بی خطری این ترکیب شیمیایی به عنوان خوراک خوک، طیور، ماهی و نشخوارکنندگان را اثبات کرده است. با این حال، افزودن آن به جیره غذایی حیوانات باید هنگام فرموله کردن جیره مورد بررسی قرار گیرد.

کاربرد در صنعت چرم سازی

کاربرد کلسیم فرمات در صنعت چرم به عنوان یک عامل پوشش دهنده در فرآیند کروم دباغی است. افزودن این ترکیب شیمیایی به فرمول باعث نفوذ سریع تر و موثرتر کروم در چرم می شود. علاوه بر این به عنوان یک افزودنی به دوغاب ها، چندین ویژگی مفید را در محصول نهایی فراهم می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>