اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلسیم

بازار کلسیم فرمات عمدتا توسط صنایع سیمان و بتن هدایت می شود. این ترکیب شیمیایی به عنوان یک شتاب دهنده در کاربردهای بتن، زمان نصب را کاهش می دهد، در دماهای پایین به خوبی عمل می کند و از فلزات در برابر خوردگی محافظت می کند. همچنین پتانسیل افزایش هیدراتاسیون را نیز دارد. بنابراین، پایه بتن را محکم می کند و با تقویت آن در مراحل اولیه، زمان سفت شدن را کاهش می دهد. کلسیم فرمات فروش بسیار بالایی دارد.

انتظار می رود بازار کلسیم فرمات در سال های آینده شاهد تقاضای زیادی به عنوان افزودنی های خوراک دام باشد. زیرا غذای سالم برای سیستم گوارش حیوانات مفید است و بر تقاضای فزاینده برای افزودنی ها و نگهدارنده ها برای تولید رشد سالم دام تأثیر گذاشته است.

فرمول شیمیایی کلسیم فرمات Ca(HCOO)2 شناخته می شود و یک نمک کلسیم اسید فرمیک است. این ترکیب شیمیایی حاوی 69 درصد اسید فرمیک و 31 درصد کلسیم با PH پایین و رطوبت خنثی است. وزن مولکولی آن 130.12 است و چگالی ظاهری آن 72.6 پوند بر فوت مکعب است.

این ترکیب شیمیایی ممکن است با واکنش اکسید کلسیم یا هیدروکسید کلسیم با اسید فرمیک به صورت مصنوعی تولید شود. افزودن این ترکیب شیمیایی در دماهای پایین مفید است و باعث مهار خوردگی زیرلایه های فلزی می شود. هنگامی که در تخته گچی استفاده می شود به عنوان یک ضد حریق عمل می کند.

انواع گرید های کلسیم فرمات

این ترکیب شیمیایی بر اساس عیار به دو نوع صنعتی و خوراکی تقسیم شده است. در میان این دو گرید، بخش گرید صنعتی بیشترین سهم بازار را در سال 2019 به خود اختصاص داد و احتمالا در دوره پیش بینی رشد قابل توجهی را شاهد خواهیم بود.

تقاضا برای گرید صنعتی این ترکیب شیمیایی به دلیل استفاده از آن در کاربردهای متعددی مانند افزودنی سیمان و کاشی، عامل گوگرد زدایی و گازهای دودکش است. علاوه بر این، افزایش استفاده از درجه صنعتی در صنایع خوراک، ساخت و ساز و صنایع شیمیایی، بازار جهانی این ترکیب شیمیایی را هدایت می کند.

این ترکیب شیمیایی بر اساس کاربرد به 7 دسته تقسیم شده است. این تقسیم بندی ها عبارتند از افزودنی های خوراکی، افزودنی های کاشی و سنگ، دباغی چرم، گیرش بتن، افزودنی های نساجی، مایعات حفاری و گوگردزدایی از گازهای دودکش. بخش کاربردی گیرش بتن این ترکیب شیمیایی به دلیل استفاده از آن به عنوان تسریع کننده بتن به سرعت در حال افزایش است.

این عمل باعث افزایش مقاومت ملات سیمان می شود. کلسیم فرمات به عنوان یک افزودنی بتن برای تسریع سخت شدن بتن استفاده می شود، یعنی زمان گیرش را کاهش می دهد و سرعت رشد مقاومت اولیه را افزایش می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>