اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیسموت

اکسید بیسموت (III) مهم ترین ترکیب بیسموت از دیدگاه صنعتی است و با فرمول شیمیایی Bi2O3 شناخته می شود. این ترکیب به طور طبیعی به عنوان بیسمیت معدنی یافت می شود و در صنایع به عنوان محصول جانبی ذوب سنگ معدن مس و سرب تولید می شود.تری اکسید بیسموت را همچنین می توان با سوزاندن فلز بیسموت در هوا به دست آورد. این ترکیب به عنوان جایگزینی سرب قرمز برای تولید اثر «تخم های اژدها» در آتش بازی استفاده می شود.

از این ماده به عنوان پیش ساز تهیه سایر ترکیبات بیسموت و معرف های شیمیایی استفاده می شود. همچنین در شیشه های نوری، کاغذهای مقاوم در برابر شعله، در فرمولاسیون لعاب به عنوان جایگزین اکسیدهای سرب استفاده می شود.پودر سنگین و زرد رنگ است. این ماده در سه حالت، رومبیدرال سفید، رومبودرال زرد و مکعبی خاکستری- سیاه وجود دارد. اکسید بیسموت (II) یاBiO با گرم کردن اگزالات بازی تولید شده است.

کریستال یا پودرمونوکلینیک زرد دارای چگالی 8.90 g/cm3 است و در دمای 817 درجه سانتی گراد ذوب می شود. این ماده در دمای 1890 درجه سانتی گراد تبخیر می شود. در آب نامحلول و در اسیدها محلول است.

این ترکیب به عنوان ماده ای برای پیل های سوختی اکسید جامد یا SOFCs مورد توجه قرار گرفته است زیرا یک رسانای یونی است، یعنی اتم های اکسیژن به راحتی در آن حرکت می کنند. اکسید بیسموت خالص دارای چهار پلی مورف کریستالوگرافی است.

Bi2O3 در دمای اتاق دارای ساختار بلوری مونوکلینیکی است. وقتی تا دمای بالای 727 درجه سانتی گراد گرم می شود ساختار مکعبی فلوریت به خود می گیرد که تا رسیدن به نقطه ذوب باقی می ماند. نقطه ذوب این ترکیب 824 درجه سانتی گراد است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>