اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تیتان

این ترکیب شیمیایی به دلیل خواص بسیار زیاد برای بسیاری از برنامه های مختلف سازگار با محیط زیست مفید است. هنگامی که به عنوان یک پوشش در خارج از ساختمان در مناطق گرمسیری استفاده می شود، به دلیل کیفیت انعکاس بالا می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی شود. همچنین، شفافیت بالای تیتان به این معنی است که نیازی به استفاده از آن در چندین لایه نیست. این عمل باعث افزایش کارایی منابع و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه می شود.

دانشمندان به دنبال کشف کاربردهای جدیدی برای دی اکسید تیتانیوم در فرم نانو هستند که یکی از آنها شامل تولید انرژی پاک است. تیتان 5566 را می توان به محصولات مختلفی مانند رنگ ها، کاشی ها، سیمان ها اضافه کرد تا آلاینده های محیطی را به عنوان یک فوتوکاتالیست تجزیه کند. همچنین به عنوان یک نانو مواد، می توان از آن به عنوان یک کاتالیزور مهم در سیستم های گاز خروجی خودروها، کامیون ها و نیروگاه ها استفاده کرد و تأثیرات زیست محیطی آنها را به حداقل رساند.

از این ترکیب شیمیایی به عنوان یک فتوکاتالیست می توان برای انجام هیدرولیز (شکستن پیوند های آب به هیدروژن و اکسیژن) و جمع آوری هیدروژن به عنوان سوخت نیز استفاده کرد.همچنین، نوعی سلول خورشیدی وجود دارد که از دی اکسید تیتانیوم درجه نانو برای تولید انرژی خورشیدی در فرایندی مشابه فتوسنتز در گیاهان استفاده می کند.

تیتان 5566 از چه چیزی ساخته شده است

این ترکیب شیمیایی از اکسید عنصر تیتانیوم در طبیعت ساخته می شود. امروزه این ترکیب شیمیایی بیشتر در آزمایشگاه تولید می شود. تیتان 5566، ترکیب شیمیایی است که بر اثر واکنش عنصر تیتانیوم با اکسیژن موجود در هوا در طبیعت ایجاد می شود. این ترکیب شیمیایی، به شکل اکسید در مواد معدنی موجود در پوسته زمین یافت می شود. عنصر تیتانیوم یکی از رایج ترین عناصر فلزی موجود بر روی کره زمین است.

این ترکیب شیمیایی به طور رسمی برای اولین بار در آزمایشگاه نامگذاری شد و در اواخر دهه 1800 تولید شد. این محصول تا اوایل قرن بیستم تولید انبوه نشده بود. نحوه استخراج تیتان خالص از عنصر تیتانیوم بستگی به ترکیب سنگ معدن اصلی یا مواد اولیه دارد. دو روش مورد استفاده برای تولید این ترکیب شیمیایی شامل فرآیند سولفاته و فرایند کلرید است. منبع طبیعی اصلی تولید تیتان 5566، استخراج سنگ معدن ایلمنیت است که شامل 45 تا 60 درصد دی اکسید تیانیوم است.

آیا تیتان 5566 خطراتی برای سلامتی دارد

نانو ذرات تیتان به دلیل اندازه بسیار کوچک ممکن است از فیلترهای کلیه، سد روده و از سد خونی - مغزی عبور کرده و برخی اثرات سمی و خطرناک مانند واکنش های التهابی را در بدن فرد مصرف کننده ایجاد کنند. برخی از عوارض جانبی احتمالی این ترکیب شیمیایی عبارتند از:

  • مرگ سلول ها در اثر استرس اکسیداتیو
  • واکنش های آلرژیک یا التهابی
  • بروز برخی از بیماری های مزمن مانند آب مروارید
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>