اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رزین

در مورد پخت رزین اپوکسی، درجه حرارت بسیار مهم است. وقتی درجه حرارت خیلی پایین بیاید، سخت شدن رزین بسیار بیشتر طول می کشد. با این حال، هنگامی که دمای محیط از 85 درجه فارنهایت بالاتر می رود، پروژه در معرض پخت یا درمان سریع قرار می گیرد. برای اطمینان از بهبود پروژه، حفظ درجه حرارت ایمن در محیط کار در حین فرآیند اختلاط و پخت بسیار مهم است.

در حالت ایده آل، دمای پخت رزین باید بین 75 تا 85 درجه فارنهایت (24 تا 30 درجه سانتی گراد) باشد. علاوه بر این، بهتر است سطح رطوبت 50 تا 80 درصد حفظ شود. برای تسریع زمان پخت مناسب، مطمئن شوید که فضای کار شما در 24 ساعت اول که از رزین استفاده می کنید، دمای ثابت خود را حفظ می کند.

24 ساعت اول پخت رزین برای پروژه شما بسیار مهم است. بدون دمای پایدار اتاق، کل پروژه در معرض عدم پخت مناسب قرار می گیرد. برای اطمینان از عدم کاهش دما، از انتقال پروژه خود به مکان های مختلف خودداری کنید. این عمل نه تنها می تواند روند پخت را کندتر کند، بلکه می تواند قطعه شما را با نواقص زیادی مواجه کند.

نوسانات دما اغلب زمانی رخ می دهد که قطعات رزینی در نزدیک پنجره ها قرار گیرند. اگرچه ممکن است خورشید در طول روز به خشک شدن رزین کمک کند، اما دمای پایین شب می تواند بر توانایی رزین برای تیمار تأثیر بگذارد. در نتیجه، رزین ممکن است ترک بخورد، حباب بزند یا هرگز کاملا پخته یا درمان نشود.

یکی دیگر از عواملی که باید از آن آگاه باشید دمای رزین است. قبل از کار با رزین اپوکسی، حتما رزین را در دمای اتاق قرار دهید. از آنجا که رزین سرد می تواند حباب های ریزی سطح پروژه شما ایجاد کند، مهم است که قبل از استفاده از رزین، آن را به درستی گرم کنید. اگر رزین هنوز برای کار بسیار سرد است، ممکن است لازم باشد بطری های رزین را به مدت 15 دقیقه در آب گرم قرار دهید.

آیا رزین اپوکسی در دمای سرد پخت می شود؟

در حالی که امکان پخت رزین های اپوکسی در دمای سرد نیز وجود دارد، بهتر است دمای محیط کار را 75 تا 85 درجه فارنهایت حفظ کنید. شما باید دما را کمتر از 72 درجه فارنهایت نگه دارید، زیرا دمای سردتر از این می تواند روند پخت یا درمان رزین را آهسته کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، رزین برای چند روز چسبناک باقی می ماند.

در برخی موارد، رزین ممکن است به هیچ وجه درمان نشود، به ویژه اگر دمای اتاق کاهش یابد. به همین دلیل، بهتر است فقط با رزین ها در دمای اتاق کار کنید.هنگام کار با رزین ها در زمستان، از بخاری و وسایل گرمایشی برای گرم کردن فضای کار خود استفاده کنید. حتما از رزین موجود دمای اتاق استفاده کنید، زیرا رزین سردتر ممکن است باعث ایجاد حباب در قطعات شما شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>