اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رزین

برای پخت رزین (Resin Curing) معمولا مراحل مختلفی وجود دارد. رزین اپوکسی سه مرحله پخت را پشت سر می گذارد که با ترکیب سخت کننده های اپوکسی و رزین اپوکسی با یکدیگر شروع می شوند. این مراحل عبارتند از:

مرحله اول

مرحله اول زمان باز نامیده می شود که در طی آن رزین اپوکسی در حالت مایع است. در این مرحله، سخت کننده و رزین مخلوط می شوند تا واکنش شیمیایی شروع شود. این مخلوط به صورت مایع باقی می ماند و در اولین مرحله پخت قابل اجرا است. هرگونه بستن و مونتاژ مورد نیاز باید در این مرحله انجام شود تا در پایان از اتصال محکم اطمینان حاصل شود.در مرحله بعدی فرآیند پخت اپوکسی، ترکیب رزین اپوکسی شما شروع به ژله شدن می کند. به عبارت دیگر تا حدی پخته یا درمان می شود.

مرحله دوم

در مرحله دوم، رزین اپوکسی شما دیگر قابل دستکاری نیست. در عوض، قوام آن به سرعت از حالت چسبناک به حالت سفت و سخت، مانند لاستیک تبدیل می شود. در واقع، اگر بخواهید انگشت خود را روی اپوکسی فشار دهید، یک خراش در مواد ایجاد خواهید کرد.

مرحله نهایی فرآیند پخت رزین اپوکسی جایی است که رزین به صورت جامد در می آید. در این مرحله، چون واکنش شیمیایی به پایان رسیده است، می توانید به راحتی رزین خود را خشک کرده و شکل دهید.

مرحله سوم

در مرحله نهایی، شما نباید بتوانید مانند مرحله دوم به رزین خود شکل دهید. در این مرحله رزین شما دیگر سفت شده است. همچنین، اگر می خواهید رزین اپوکسی اضافی روی آن بمالید، قبل از استفاده از یک لایه جدید باید آن را سنباده بزنید تا یک پیوند ثانویه قوی ایجاد شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>