اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وینیل

قیمت پلی وینیل پیرولیدون به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. پلی وینیل پیرولیدون کاربرد متفاوتی در صنایع مختلف دارد. بازار جهانی پلی وینیل پیرولیدون به پنج منطقه تقسیم می شود: آسیا اقیانوسیه، آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا.

آمریکای شمالی به دلیل تقاضای بالا در برنامه های مختلف استفاده نهایی مانند داروسازی، لوازم آرایشی و غذا و نوشیدنی، منطقه پیشرو در بازار جهانی پلی وینیل پیرولیدون است. بخش مراقبت های بهداشتی، تقاضای زیاد برای لوازم آرایشی و خوراکی و نوشیدنی به دلیل تغییر شیوه زندگی، بازار منطقه را هدایت می کند. تأیید سازمان غذا و دارو تقاضا برای pvp را در صنعت غذا و نوشیدنی افزایش داده است.

آسیا و اقیانوسیه سریع ترین منطقه رشد در حال ظهور است که به دلیل رشد روزافزون صنایع دارویی، آرایشی، شیمیایی، مواد غذایی و نوشیدنی در کشورهایی مانند هند و چین است. علاوه بر این ضرورت تصفیه آب در آسیا و اقیانوسیه به طور غیر مستقیم مصرف پلی وینیل پیرولیدون را افزایش داده است.

بازار pvp اروپا نیز به دلیل تغییر الگوهای مصرف و تقاضای زیاد برای داروهای ژنریک مختلف در منطقه به طور قابل توجهی در حال رشد است. انتظار می رود جمعیت سالمندی و مسائل مربوط به سلامت در حال رشد، تقاضای محصول را در این دوره پیش بینی افزایش دهد. همچنین پیش بینی می شود که منطقه خاورمیانه و آفریقا و آمریکای لاتین فرصت هایی را برای توسعه در منطقه بازار دست نخورده در طول دوره ارزیابی ارائه دهند.

روش نگهداری پلی وینیل پیرولیدون

پوویدون با گرم شدن در دمای 150 درجه سانتی گراد تا حدی تیره می شود و حلالیت آن در آب کاهش می یابد. در چرخه کوتاه قرار گرفتن در معرض حرارت در حدود 110-130 درجه سانتی گراد پایدار است.محلول آبی با بخار، خواص آن را تغییر نمی دهد. محلول های آبی مستعد رشد کپک هستند و در نتیجه نیاز به افزودن مواد نگهدارنده مناسب دارند.

پوویدون ممکن است در شرایط معمولی بدون تجزیه یا تخریب ذخیره شود. با این حال، از آنجا که این پودر جاذب رطوبت است باید آن را در یک محفظه سربسته و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>