اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامیون مان TGM یک کامیون نیمه سنگین است که با ظرفیتی بین 13 تا 26 تن و مصرف سوخت کم، راه حلی برای مشکلات صنعت ساخت و ساز به شمار می رود. موتورهای قوی Euro 6 با گشتاورهایی بالا (250 و 340 اسب بخار) و پیکربندی های شاسی 4×4 و 4×6 چه در جاده و چه در سایت های ساختمانی، عملکردی بالا از خود نشان می دهند. کابین داخلی نیز به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است و در مدل‌های C و L به خریداران عرضه می شوند. کمپانی مان موتوری طراحی کرده است که بسیار خوش ساخت است و از فناوری بالایی نیز استفاده می کند.

این کمپانی به منظور دستیابی به آلایندگی کم، از سیستم پاشش سوخت Common Rail، گردش مجدد گازها در اگزوز (EGR)، مبدل کاتالیستی (SCR) و فیلتر حذف کننده ذرات از گازوئیل (DPF/CRT) استفاده می کند؛ حاصل کار هم این است که موتور علاوه بر مصرف سوخت بسیار پایین، با استاندارد Euro 6 نیز مطابقت دارد. موتور کوچک و جمع و جور است و سیستم اگزوز و سیستم فیلتر CRT و مبدل کاتالیستی SCR نیز جای کمی اشغال می کنند و فضای کافی برای نصب تجهیزات اضافی دیگر را در اختیار می گذارند. هنگامی که کامیون در مسیرهای خارج جاده ای تردد می کند، برای جلوگیری از ورود ذرات معلق به داخل سوخت، نسخه ای از اگزوز ارتقاء یافته نیز قابل خریداری است.

معرفی کامیون مان TGM

موتورهای قوی و گشتاور بالای Common Rail به راننده اجازه می دهند بدون نیاز به تعویض دنده های مکرر، رانندگی کند. یکم ژانویه سال 2014، وقتی انطباق با استاندارد آلایندگی Euro 6 برای همه کامیون ها در اروپا اجباری شد، کمپانی مان نیز با به کارگیری مهندسی جدید و به روز، موتور کامیون ها را به گونه ای ارتقاء داد که با استاندارد مذکور مطابقت داشته باشند. پیش از این تاریخ، کمپانی مان با موفقیت از موتور Common Rail استفاده کرده بود و پس از بازنگری و اعمال تغییراتی جهت مطابقت با استاندارد Euro 6، نسخه جدید به موتوری تبدیل شد که یکی از کم مصرف ترین موتورهای موجود در بازار محسوب می شود.

گیربکس MAN TipMatic نیز، در کنار موتور کم مصرف قرار گرفته است و در تولید نیروی بالا و آلایندگی کم و در نتیجه حفاظت از محیط زیست با موتور همکاری می کند. این گیربکس نیمه اتوماتیک را می توان با استفاده از یک اهرم که روی پایه فرمان قرار دارد، به صورت کاملاً اتوماتیک و یا کاملاً دستی به کار گرفت. تعویض دنده با این گیربکس، به هیچ عنوان حواس راننده را پرت نمی کند و می تواند به جاده توجه کامل داشته باشد. اگر ترمز موتور فعال شده باشد، گیربکس به طور اتوماتیک مناسبترین دنده را انتخاب می کند تا بیشترین نیرو تولید شود.

معرفی کامیون مان TGM

گیربکس MAN TipMatic باعث می شود مصرف سوخت و در نتیجه استهلاک موتور پایین بیاید. سیستم ترمز یکپارچه MAN EasyStart به طور اتوماتیک فشار ترمز را تنظیم می کند و راننده مجبور نیست روی پدال ترمز فشار زیادی بیاورد. استفاده از گیربکس نه سرعته دستی یا دوازده سرعته نیمه اتوماتیک نیز بسیار آسان است. اگر به دنبال راحتی و رفاه هستید، سیستم تعلیق بادی ECAS که به صورت الکترونیکی کنترل می شود، دستیابی به این امر را امکان پذیر می کند. ارتفاع شاسی را می توان 90 میلی متر پایین یا 190 میلی متر بالا برد تا ارتفاع کامیون به طور دقیق تنظیم شود. مدل 15 تنی کامیون مان TGM از تایرهای 19.5 اینچی بهره می برد و بسیار کم مصرف است. این کامیون می تواند 11.99 تن بار حمل کند که معنایش این است که می تواند بدون پرداخت عوارض در آلمان تردد کند.

شاسی کامیون مان TGM به گونه ای طراحی شده است که از بیشترین پایداری و گنجایش بار برخوردار باشد و در عین حال سبک نیز باشد. ساختار پیشرفته شاسی به گونه ای است که هرگونه اتاق یا ساختار دیگری را می توان با سرعت و با هزینه ای کم روی آن سوار کرد، جالب این جاست که نصب اتاق یا یخچال، جرثقیل و... نیازی به مته کاری و ایجاد سوراخ های اضافی ندارد. کمپانی مان برای این که اطمینان حاصل کند طول شاسی با طول ساختارهای مورد استفاده همخوانی دارد، از راه حل هوشمندانه ای استفاده کرده است، یعنی انتهای شاسی قابلیت این را دارد که کوتاه یا بلند بشود. سوراخ های زیادی هم روی آن وجود دارد که نصب هرگونه ساختاری را بدون مته کاری امکان پذیر می کند.

معرفی کامیون مان TGM

کابین چهار درب هم بسیار خاص و منحصر به فرد است و سرنشینان روی صندلی های ردیف دوم بسیار راحت خواهند بود. در ردیف دوم چهار صندلی قرار دارد و در مجموع هفت سرنشین (به همراه راننده) درون کابین جا‌می‌گیرند. همه صندلی ها به صورت استاندارد مجهز به کمربند ایمنی مجهز به پیش کشنده سه مرحله ای هستند. محفظه های بار زیادی نیز درون کابین به چشم می خورد.

مزایا برای راننده و سرنشینان

  •  فضای داخلی کابین بسیار بزرگ است و سرنشینان مجبور نیستند مچاله بشوند.
  •  ارتفاع مناسب کابین از سطح زمین باعث می شود با راحتی و سرعت، سوار و پیاده بشوند.
  •  محفظه های بار زیاد که برای صندلی های عقب نیز تعبیه شده اند، به حفظ نظم و پاکیزگی داخل کابین کمک می کنند.
  • قفل مرکزی نیز ارائه می گردد.
  •  وقتی دست راننده پر است، به راحتی می تواند وارد کابین شود.
  • در هوای سرد وقتی قفل ها یخ می زنند، باز هم می توان به آسانی آن ها را باز کرد.

مزایا برای شرکت های حمل و نقل

  •  با یک خودرو می توان هم بار حمل کرد و هم مسافر، به این ترتیب پیمانکاران را از استفاده از یک خودرو اضافی برای انتقال افراد به سایت ساخت و ساز بی نیاز می کند.
  •  چند کاربردی بودن کامیون
  •  نیازهای کاربران حرفه ای نیز، در نظر گرفته شده اند.

معرفی کامیون مان TGM

رانندگی راحت برابر است با رانندگی ایمن. برای دستیابی به این هدف، چیدمان صندلی ها به گونه ای طراحی شده است که بسیار راحت باشد. صندلی های استاندارد کامیون مان TGM چیدمانی ارگونومیک دارند و چنانچه خریدار صندلی های لوکس بادی را انتخاب کند، گرمکن تکیه گاه و نشیمن گاه نیز ارائه خواهند شد. مورد لوکس دیگری که به صورت سفارشی قابل خریداری است، یک صندلی مبتکرانه و مجهز به مجرای هواست که هوا را در تکیه گاه صندلی به جریان می اندازد تا حس گرمی و تازگی به وجود بیاورد.

صندلی وسط فقط به صورت سفارشی قابل خریداری است. سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی با کنترل اتوماتیک دما، راحتی را تضمین می کنند. همان طور که می دانید، برای افزایش ایمنی، ابتدا باید احتمال خطر را به حداقل رساند. به همین خاطر، کامیون های مان از فناوری هایی جدید و مبتکرانه برخوردارند تا ایمنی راننده را به بیشترین حد ممکن تأمین کنند.

تجهیزات ایمنی کامیون مان TGM عبارتند از:

  •  نرم افزار کنترل پایداری الکترونیک (ESP): این نرم افزار پیوسته بر وضعیت کامیون نظارت می کند و چنانچه تشخیص بدهد کامیون در حال لغزش یا خارج شدن از مسیر است، به طور اتوماتیک موتور و سیستم ترمز را تنظیم می کند.
  •  سیستم ترمز هوشمند MAN BrakeMatic: سیستم ترمز هوشمند MAN BrakeMatic در کنار سیستم ترمز الکترونیک (EBS) و ترمز ضدقفل (ABS) باعث می شوند، سیستم ترمز در مجموع عملکرد بسیار بالایی داشته باشد.
  •  ترمز ویژه بالا رفتن از سر بالایی: این ترمز بالا رفتن از سربالایی تپه را برای راننده به کار آسانی تبدیل می کند. در فواصل زمانی مناسب، راننده پایش را از روی ترمز بر می دارد و روی پدال گاز می‌گذارد؛ این ترمز ویژه، پدال را پایین نگه می دارد و از عقب رفتن کامیون جلوگیری می کند.

کسانی که در صنعت حمل و نقل فعالیت می کنند، شرایط کاری دشواری دارند. این موضوع بیشتر زمانی واقعیت پیدا می کند که کامیون ها نیاز دارند علاوه بر جاده، در مسیرهای خاکی و ناهموار نیز تردد کنند؛ برای مثال کار در سایت های ساختمانی، اطفاء حریق، کشاورزی یا جنگل داری، نیازمند این است که کامیون ها از مسیرهای ناهموار عبور کنند. کمپانی مان می تواند برای هر یک از این کاربری ها یک کامیون خاص و انحصاری ارائه کند که علاوه بر مصرف کم، قادر به انجام وظایف سنگین باشد. کامیون مان TGM از این مزایا برخوردار است:

  • هندلینگ عالی به لطف ارتفاع کم
  • سیستم تعلیق تمام بادی که باعث می شود هم بار و هم راننده تکان های کمی را تجربه کنند.
  • کابین بازنگری شده به گونه ای که برای حمل بار و مسافر مناسب باشد.
  • معافیت از پرداخت عوارض در کشور آلمان
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>