اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات گوشت قرمز:
وضعیت صادرات گوشت قرمز از ایران یک بازار متغیر را در چند سال اخیر شاهد بوده است. در شرایطی که صادرات انواع گوشت قرمز و گوشت سفید می تواند منجر به درآمدزایی بیشتر و کمک به رشد اقتصاد کشور شود، اما در یک سال اخیر با شیوع ویروس کرونا این معاملات با رکود چشمگیری مواجه شد.

ترخیص17

بسیاری از کشتارگاه ها و مراکز دامداری و دامپروری با مشکلات زیادی مواجه شدند. این مشکلات در تولید گوشت قرمز گوسفندی و گوشت گاو بسیار مشاهده می شد.

شرایط فوق صرفاً برای صادرات گوشت از ایران در وضعیت شیوع بیماری همه گیر گزارش شده است؛ اما به طور کلی با ارزیابی دقیق آمار و ارقام صادرات و واردات گوشت قرمز می توان متوجه شد که به طور کلی وضعیت صادرات برای گوشت گوسفندی، یک وضعیت رو به رشد و رضایت بخش بوده است.

دامداری ها و دامپروری ها که در حوزه پرورش گوسفند و گاو برای مصرف گوشت فعالیت داشته اند، نه تنها توانستند بازار داخل را تامین کنند، بلکه یک مزیت رقابتی را برای صادرات گوشت به وجود آوردند.

با گوشت قرمز گوسفندی، تولیدی در ایران، تقریباً می توان گفت که رقیب خوبی برای گوشت های وارداتی از برزیل معرفی شده است.

عوامل مختلفی به طور مستقیم و غیر مستقیم بر وضعیت صادرات گوشت گوسفندی و گوشت گاو تأثیر گذار هستند. برخی از عوامل که به صورت غیر مستقیم شرایط را دچار نوساناتی کرده اند، با یک برنامه ریزی ساده قابل کنترل هستند.

برخی از عوامل هم وجود دارند که برای کنترل یا تغییرات اساسی نیاز به استراتژی دقیق تری است و در طولانی مدت، اثرات آن را می توان مشاهده کرد

وضعیت صادرات گوشت قرمز از ایران:
اگر منابع خبری را در باره وضعیت صادرات گوشت قرمز از ایران بررسی کنید، به عناوین جذاب و متنوعی برخورد خواهید کرد.

برخی از این عنوان ها به شما نشان می دهند که تجارت گوشت قرمز در کشور ایران مشکلات زیادی دارد؛ برخی دیگر نشان می دهند صادرات به خوبی انجام شده است و درآمدزایی مثبتی هم به دنبال داشته است.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که درباره صادرات گوشت گوسفندی از ایران مطرح می شود، قیمت گذاری صحیح است.

در یک دوره زمانی، قیمت گوشت قرمز در بازار برای صادرات، کیلویی 60 هزار تومان بود که به تدریج تا به دست مصرف کننده برسد، به کیلویی حدود 72 هزار تومان افزایش پیدا کرد. این رقم ها برای تیر ماه سال 1399 به ثبت رسیده است.

قیمت ها برای واردات گوشت گوسفندی بر اساس قیمت دلار تعیین می شود. قیمت ها برای گوشت وارداتی در تاریخ تیرماه 1399، چیزی حدود 84 هزار تومان اعلام شد.

اعداد و ارقامی که درباره صادرات گوشت قرمز و واردات گوشت گوسفندی معرفی می شود در هر ماه، متغیر است.

همزمان با تغییرات قیمت ارز و عوامل تأثیرگذار در فعالیت دامداری ها و دامپروری ها، قیمت گوشت قرمز گوسفندی و قیمت گوشت گاو برای بازار داخل و برای صادرات، متغیر خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>